Bucureşti: Sun Plaza, mallul cu metrou la intrare

Centrul comercial din zona Big Berceni, care fi inaugurat la 18 februarie, va fi „conectat” la staţia Piaţa Sudului. Dezvoltatorul a investit două milioane de euro pentru construirea pasajului subteran care va lega mallul de staţia de metrou.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Atenţie se închid uşile! Urmează staţia Sun Plaza“. Aşa ar putea să sune anunţul de la metrou odată cu inaugurarea mallului din apropiere de Piaţa Sudului din sectorul 4. „Deturnarea” va fi generată de noile modificări din staţia de metrou Piaţa Sudului: un pasaj subteran care va duce către complexul comercial Sun Plaza. Ieri, muncitorii încă mai lucrau la tunel, amuzându-se la ideea că mai lipsesc plăcuţele care să le dea călătorilor informaţii despre magazinele, restaurantele şi zonele de distracţie din mall.

Intrarea în „Pasajul Sun“ se va face din staţia de metrou, imediat după trecerea barierelor. Muncitorii au săpat în fiecare zi pentru a ieşi pe partea cealaltă. „Am terminat partea dinspre mall spre metrou, mai avem să săpăm de la metrou ca să unim cele două tuneluri. Am făcut intrarea de la staţia Piaţa Sudului, dar ca să continuăm trebuie să blocăm jumătate din Şoseaua Olteniţei. Mai avem 18 metri de săpat“, a spus un muncitor.
El a adăugat că ar mai fi de lucrat la tunel încă o lună şi că acesta va avea o lăţime de peste şapte metri. Astfel, cei care vor dori să ajungă în centrul comercial nu vor mai fi nevoiţi să traverseze Şoseaua Olteniţei, ci vor scurta drumul prin tunelul subteran.

„Vom ajunge mai repede înăuntru“
Investiţia pentru acest proiect inedit a fost estimată la două milioane de euro. De asemenea, construcţia a fost realizată şi cu sprijinul celor de la Metrorex. „Este o idee foarte bună, aşa nu vom mai sta să traversăm, ci vom ajunge mai repede înăuntru“, a spus Maria, o tânără care se arată încântată de inaugurarea mallului.


„Sun Plaza” are o suprafaţă de aproximativ 210.000 de metri pătraţi, investiţia totală fiind de 200 de milioane de euro.
Reprezentanţii dezvoltatorului susţin că acesta va fi cel mai luxos centru comercial din zona de sud a Capitalei, chiar dacă construcţia a fost făcută într-o zonă mai puţin avantajoasă. Spaţiile de divertisment din acest centru constau în 15 săli de cinema cu 3.000 de locuri, un club de biliard şi bowling, un casino şi o terasă exterioară.


Printre cei 150 de retaileri care vor ocupa spaţiile din mall se numără Cora, Baumax, Mobexpert, Cinema City, C&A, Marks&Spencer, Zara, Bershka, Pull and Bear, New Yorker, Sephora, Deichmann, Promod, Orsay, Motivi, Douglas, Imaginarium, Sensiblu, Ecco, Okaidi, Z, Ipekyol Nine West, Bamboo, Pizza Hut, KFC şi McDonalds.


Mall în gară, la Constanţa
În gara din Constanţa, unde în timpul sezonului estival opresc peste 100 de trenuri,  a fost amenajat un spaţiu comercial sub formă de scoică. Mallul cuprinde săli de cinematograf, magazine, restaurante, dar şi cafenele. Într-un alt corp al centrului comercial, călătorii găsesc casele de bilete, ghişeul de informaţii şi băncuţe pentru a aştepta trenul. Mallul-scoică este prima construcţie de acest fel din ţară.



Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: