Vaslui: E.ON cere morţilor taxa radio-TV

Situaţie incredibilă la Vetrişoaia, unde rudele unei femei moarte de cinci ani continuă să primească facturi şi somaţii. Oamenii spun că au anunţat decesul la furnizorul de electricitate, dar acesta s-a comportat de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat.

Ştiri pe aceeaşi temă

Oamenii spun că au anunţat decesul la furnizorul de electricitate, dar acesta s-a comportat de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat.

Ştefana Chiriac, o săteancă din comuna vasluiană Vetrişoaia, primeşte regulat facturi şi somaţii de la E.ON Moldova pe numele mamei sale, Rucsanda Munteanu, trecută de cinci ani în lumea drepţilor. Acum în casa bătrânei nu mai locuieşte nimeni, pentru că şi bărbatul a murit în 2002. Deşi casa e goală şi nu s-a mai consumat de ani de zile niciun watt de electricitate, E.ON a continuat să ceară bani pentru „serviciile“ prestate.
Fiica bătrânei decedate spune că până de curând a plătit conştiincioasă toate facturile, fără să-şi dea seama.


Demersuri inutile


„O vreme am achitat cei 13 lei, fără să mă uit pe facturi şi fără să ştiu pentru ce sunt anume. Primeam factura mea şi factura mamei, tot la mine la domiciliu. Şi într-o zi, m-am uitat mai atent pe factura ei şi am văzut că în dreptul consumului de lumină era zero, iar în dreptul taxei radio-TV erau cei 13 lei“, povesteşte Ştefana. Oamenii s-au plâns în dreapta şi-n stânga, dar nimeni nu i-a ajutat până acum. „Am sunat imediat la Murgeni, dar mi s-a spus că trebuie un act oficial de la notar, prin care să arăt că părinţii au murit, căci altfel vom plăti în continuare“, spune fiica decedatei, căreia nu-i vine a crede ce se întâmplă. Soţul femeii, Grigore Chiriac, susţine că a înştiinţat fostul Renel (actualmente E.ON Moldova, n.r), de moartea soacrei, însă fără niciun rezultat. „S-au plâns şi la primărie. Vă spun că, dacă noi ne-am mai amuzat de situaţie, familiei care primeşte aşa ceva pe numele unor rude moarte, nu-i vine bine“, spune Vasile Puiu, primarul din Vetrişoaia.


E.ON tace chitic


Reporterii „Adevărul de Seară“ au încercat să ia legătura cu oficialii furnizorului de electricitate, pentru a consemna punctul lor de vedere.
În ciuda insistenţelor noastre, atât telefonic cât şi prin e-mail, purtătorul de cuvânt al E.ON Moldova Corneliu Zaiţ n-a dat niciun răspuns cu privire la situaţia moartei puse să plătească abonamentul TV, din comuna Vetrişoaia.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările