5 metode de relaxare a creierului. „Rugăciunea inimii şi a minţii” - de ce are un efect uimitor uimitor asupra noastră

5 metode de relaxare a creierului. „Rugăciunea inimii şi a minţii” - de ce are un efect uimitor uimitor asupra noastră

Tehnici de relaxare, relaxarea creierului FOTO: http://petrut-sci7.blogspot.ro

Prea mult stres, nervi şi o viaţă caracterizată de haos? Poate ar trebui să vă luaţi o pauză şi să vă regăsiţi. Mai întâi,  stabiliţi care sunt principalele lucruri care vă relaxează şi închideţi telefonul mobil! Tehnicile de relaxare pot începe cu schimbarea de atitudine, ascultarea unei melodii care vă binedispune şi chiar cu o şedinţă de SPA la voi acasă.

Ştiri pe aceeaşi temă

1. Relaxare prin respiraţie. Meditaţia. 

Meditaţia reprezintă cea mai la îndemână tehnică de relaxare, care nu necesită echipamente speciale şi care ajută la restabilirea echilibrului întregului organism. Tot ce trebuie să faceţi este să vă aşezaţi confortabil într-o încăpere liniştită sau chiar în parc, într-un loc ferit de aglomeraţie, să închideţi ochii şi să începeţi prin a vă relaxa muşchii picioarelor, continuând cu întregul corp. Atenţie la respiraţie! Inspiraţi adânc şi eliberaţi-vă mintea de orice gând. Continuaţi să faceţi asta timp de 10 - 20 de minute!

2. “Rugăciunea inimii şi a minţii”

Această tehnică este una dintre cele mai cunoscute metode de meditaţie. Fiind foarte scurtă şi folosind tehnica respiraţiei, rostirea acestei mici rugăciuni vă poate aduce relaxarea oriunde v-aţi afla. “Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieşte-mă pe mine păcătosul!”. Rugăciunea aceasta este folosită îndeosebi în practica spiritual. Aceasta se realizează în doi timpi: când inspirăm, să urmărim cu mintea coborârea aerului în plămâni şi să spunem: "Doamne Iisuse Hristoase, Fiul Lui Dumnezeu", iar când expirăm aerul să spunem „miluieşte-mă pe mine păcătosul!". Acest lucru se face pentru a permite minţii să se fixeze pe rugăciune şi să se întoarcă în inimă.

3. Masajul şi automasajul

Se ştie deja că o şedinţă de masaj pe săptămână sau măcar la două săptămâni poate relaxa întregul organism. Tensiunea arterial scade, pulsul şi respiraţia sunt reglate şi creşte nivelul de serotonină din corp. Asta înseamnă că deja lucrăm la schimbarea atitudinii. Dacă nu vă permiteţi acest lux, de a plăti pe cineva să vă maseze, puteţi să vă faceţi timp pentru un automasaj. Aşezaţi-vă mâinile în zona umerilor şi a gâtului, presaţi cu degetele şi palmele, păstrând umerii relaxaţi. Apoi, aşezaţi una dintre mâini pe antebraţul celeilalte şi masaţi uşor. Apoi, puteţi să extindeţi acest automasaj pe tot corpul. Treptat, fiecare zonă se va relaxa.

4. Yoga

Yoga reprezintă o tehnică de relaxare care implică atât mentalul, cât şi partea fizică a corpului. Printr-o combinaţie de întinderi cu respiraţii controlate, yoga ajută la eliminarea stresului şi vă menţine corpul într-o formă de invidiat. Dacă vreţi să scăpaţi de stres, atunci Hatha Yoga poate fi  cea mai bună alegere, deoarece are un ritm mai lent şi mişcări mai simple. Hatha Yoga se referă la un set de exerciţii fizice, cunoscut sub numele de asane sau posturi. Este vorba despre exerciţii de respiraţie, concepute în aşa fel încât sistemul muscular, circulator, nervos, endocrin şi respirator să funcţioneze mai bine.

5. O zi de SPA la tine acasă

Pentru o relaxare ca la carte, aveţi nevoie de muzică în surdină, lumânări aprinse, o cadă plină cu apă şi spumă, dar şi uleiuri esenţiale. Uleiurile de migdale sau de germeni de grâu sunt foarte bune pentru hidratare. Foarte important este să adăugaţi aceste uleiuri în cadă înainte de a intra în apă, dacă vreţi să beneficiaţi de propietăţile lor. După relaxarea din cadă, urmează îngrijirea corpului.

Aplicaţi o cream hidratantă şi masaţi uşor fiecare parte a corpului. Produsele de tip SPA din magazinele naturiste conţin ulei de jojoba, de susan, macadamia, shea, cocos sau migdale etc şi au efect antioxidant şi de regenerare. Nu uitaţi de ten! După baie, acesta este pregătit să-şi primească răsfăţul. Pentru exfoliere, puteţi alege geluri speciale sau un gomaj din zaţ de cafea sau zahăr brun, mălai şi miere. După exfoliere puteţi aplica o mască facială hrănitoare. Aveţi nevoie de o linguriţă de miere, un gălbenuş de ou, o linguriţă de ulei de măsline şi o linguriţă de iaurt. Amestecaţi bine toate ingredientele, iar pasta obţinută o puteţi aplica timp de 10-15 minute pe faţă. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările