AJOFM Ialomiţa îndeamnă cetăţenii să transmită solicitări online. Cum se face comunicarea electronică

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pentru diminuarea riscului de contaminare cu noul coronavirus şi pentru a gestiona cât mai eficient situaţia, Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Ialomiţa recomandă beneficiarilor ca modalitatea de primire şi soluţionare a cererilor adresate instituţiei să se desfăşoare, pe cât posibil, prin platforma on-line, prin e-mail sau prin telefon/fax.

Aura Dobrin, consilier juridic în cadrul Compartimentului juridic şi relaţii cu publicul al AJOFM Ialomiţa, a declarat că procedurile de utilizare a comunicării electronice există, iar acestea trebuie şi aplicate de către persoanele fizice, dar şi de către persoanele juridice.

Astefel, la nivelul AJOFM, comunicarea electronică este stabilită prin trei căi: poşta electronică (e-mail) – ialomita@anofm.gov.ro, pe platforma http://aici.gov.ro, urmând să fie finalizat şi un serviciu on-line care va fi funcţional pe site-ul ANOFM în următoarea perioadă. Mai multe informaţii privind paşii de urmat, documentele necesare, le puteţi afla de pe site-ul ANOFM.

Vă mai recomandăm şi:

Ce ştim până acum despre atacul terorist de la Viena. Câţi atacatori sunt şi ce s-a întâmplat

Un film erotic imaginar a băgat un ieşean la puşcărie. Culisele unui şantaj sexual între vecinii de la bloc

Slobozia



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite