AJOFM Ialomiţa îndeamnă cetăţenii să transmită solicitări online. Cum se face comunicarea electronică
0Pentru diminuarea riscului de contaminare cu noul coronavirus şi pentru a gestiona cât mai eficient situaţia, Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Ialomiţa recomandă beneficiarilor ca modalitatea de primire şi soluţionare a cererilor adresate instituţiei să se desfăşoare, pe cât posibil, prin platforma on-line, prin e-mail sau prin telefon/fax.
Aura Dobrin, consilier juridic în cadrul Compartimentului juridic şi relaţii cu publicul al AJOFM Ialomiţa, a declarat că procedurile de utilizare a comunicării electronice există, iar acestea trebuie şi aplicate de către persoanele fizice, dar şi de către persoanele juridice.
Astefel, la nivelul AJOFM, comunicarea electronică este stabilită prin trei căi: poşta electronică (e-mail) – ialomita@anofm.gov.ro, pe platforma http://aici.gov.ro, urmând să fie finalizat şi un serviciu on-line care va fi funcţional pe site-ul ANOFM în următoarea perioadă. Mai multe informaţii privind paşii de urmat, documentele necesare, le puteţi afla de pe site-ul ANOFM.
Vă mai recomandăm şi:
Ce ştim până acum despre atacul terorist de la Viena. Câţi atacatori sunt şi ce s-a întâmplat