Afacere profitabilă cu haine și accesorii second-hand pe vremuri de criză

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Tânărul şi-a lansat un blog prin care vinde haine, accesorii şi jucării second-hand atât în Oradea, cât şi în alte oraşe ale ţării. Ciprian Ciuciu este masterand în anul întâi, la specializarea management.

Ciprian Ciuciu este masterand în anul întâi, la specializarea management. Tânărul de 25 de ani şi-a dat seama că are nevoie de o soluţie pentru a-şi asigura măcar o parte din taxele de studiu, pentru că nu putea să lucreze full time şi să înveţe în acelaşi timp. „Ideea afacerii mi-a venit datorită prietenei mele care intra pe site-uri cu haine vintage”, spune Ciprian. „Mi-am dat seama că există o nişă neacoperită, a hainelor ieftine, pentru toate categoriile de vârstă, care să nu ţină de o perioadă anume”, explică tânărul.

Ciprian a închiriat un spaţiu online şi s-a apucat să colinde magazinele de gen ale oraşului. „Mi-am cumpărat un manechin, umeraşe şi  suporturi. Apoi am ales din buticuri hainele care nu sunt pătate, rupte sau foarte uzate. Le-am dus acasă şi le-am recondiţionat”, spune studentul.  Ulterior, tânărul  le expune pe blog.



Femeile, cei mai fideli clienţi

Deşi a lansat site-ul  la mijlocul lui ianuarie, Ciprian este deja în profit. „Am investit 300 de lei şi deja am amortizat suma şi am scos profit”, recunoaşte Ciprian. Doamnele şi domnişoarele îi asigură peste 200 de vizite zilnic şi 100 de vânzări pe lună. „Ştiu că în magazinele second-hand găseşti chilipiruri, dar nu am răbdare să caut. Mi-e mult mai uşor să vizitez un site”, recunoaşte orădeanca Maria Vesa.

Fata spune că se uită în special după accesorii din piele. Un alt motiv pentru care orădencele preferă blogul este că pot studia produsele în voie. „În magazine vânzătoarele se uită ciudat la mine când întorc hainele pe toate părţile. Mi-e şi jenă să caut eticheta cu preţul”, spune Nora Patcaş, clienta lui Ciprian.

Sute de vizitatori din toată ţara

În prima zi de lansare a blogului, givelle.wordpress.com  a avut 1.400 de vizitatori unici. Numărul clienţilor unici a scăzut ulterior la 200 pe zi, fără a afecta însă comenzile.  În topul preferinţelor sunt accesoriile, bluzele şi cămăşile, care nu necesită probe înainte de cumpărare. Preţurile sunt cuprinse între doi lei şi 20 de lei.

„Am investit doar 300 de lei şi în mai puţin de o lună am reuşit să scot profit“.
Ciprian Ciuciu, administrator blog

Ciprian Ciuciu face afaceri profitabile pe vreme de criza
Oradea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite