A fost adoptat cel mai restrictiv regulament de publicitate din România

A fost adoptat cel mai restrictiv regulament de publicitate din România

Nou regulament de publicitate

A fost adoptat un nou regulament de publicitate din Oradea, considerat a fi cel mai restrictiv din ţară de către firmele de profil.

Ştiri pe aceeaşi temă

Reprezentanţii firmelor de publicitate susţin că, în forma actuală, regulamentul este plin de abuzuri. Aşa cum au anunţa încă de la sfârşitul lunii septembrie, vor solicita Instituţiei Prefectului să atace normativul ca nelegal. Ei sunt hotărâţi să se adreseze chiar şi instanţei.

Noul reguament interzice amplasarea de mijloace publicitare, nu doar pe clădirile aflate într-o stare avansată de degradare ci şi pe cele doar deteriorate.

Printre restricţiile contestate se mai numără interdicţia amplasării de reclame la mai puţin de 50 de metri de intersecţiile semaforizate, interdicţia montării de materiale publicitare peste ferestre precum şi interdicţia amplasării de ecrane de publicitate cu lumină intermitentă şi de prisme publicitare. Regulamentul mai prevede interzicerea prismele publicitare, cu excepţia celor cu scop de informare şi promovare a turismului sau a unor evenimente publice organizate de, sau împreună cu autorităţile publice locale.

De asemenea, maşinile expuse  în mod publicitar nu vor mai putea fi amplasate pe carosabil, pe trotuar sau în parcările amenajate.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: