Ziua şi reclamaţia la serviciile RDS şi UPC

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Furnizorii continuă să-şi facă de cap, în ciuda amenzilor de zeci de mii de lei primite de la Protecţia Consumatorului.

Tot mai mulţi ieşeni reclamă la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorului firmele care furnizează televiziune prin cablu şi internet. „Mare parte dintre sesizările pe care noi la primim vizează acest tip de servicii. Au fost situaţii când au fost aplicate şi amenzi de 10.000 de lei pentru neregulile constatate“, a declarat Tonel Cazacu, şeful Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului (CPC). Cele mai dese sesizări care au fost primite în ultima perioadă vizează furnizarea serviciului de internet. Internauţii disperaţi că rămân fără acces la paginile web şi care nu sunt mulţumiţi de rspunsul primit de la furnizor sună şi anunţă defecţiunea la Protecţia Consumatorului.


Problemele legate de factură ocupă locul doi în registrele instituţiei statului. Ieşenii sunt nemulţumiţi, pe bună dreptate de data aceasta, de faptul că le sunt încărcate facturile şi ar trebui să plătească o serie de convorbiri pe care ei susţin că nu le-au efectuat. Au fost şi situaţii în care timp de cinci luni nu a venit nicio factură, clientul a beneficiat de serviciile de cablu TV, iar când a venit în sfârşit facutura, a făcut sesizare pe motiv că are prea mult de plată. Reclamaţia a fost rezolvată în favoarea clientului, care a plătit în rate.

Rezilierea, ultima soluţie
Alţi ieşeni au preferat să renunţe la serviciile operatorilor cu care nu au ajuns la nicio înţelegere. „Am păţit să-mi vină factura mult mai mare şi când am cerut desfăşurătorul, am găsit apeluri către un număr de telefon pe care nu-l recunosc. Pentru că RDS nu a rezolvat problerma am preferat să schimb furnizorul de servicii şi de atunci nu am mai avut probleme“, a declarat Adriana Petrea, asistentă medicală.


„În situaţia în care nu se respectă o clauză contractuală, amenda pe care noi putem să o aplicăm variază înter 2.000 şi 20.000 de lei. Dar suma maximă se aplică doar dacă furnizorul are foarte multe reclamaţii întemeiate primite şi dacă abaterile sunt grave“, a precizat Tonel Cazacu, şeful CPC Iaşi.

Reclamaţii

Întreruperi ale furnizării serviciului de internet;
Neconectarea în cele 90 de zile din contract;
Facturi „umflate“;
Schimbarea tarifului fără anunţ în prealabil;
Montarea unei antene care nu a funcţionat din motive tehnice;
Facturile nu ajung la timp la clienţi;
Existenţa de contracte pe diverse nume, iar cei vizaţi nu au semnat aşa ceva.

Iaşi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite