Liste de aşteptare la limita legii la RDS&RCS

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Clienţii RCS&RDS au luat cu asalt sediile companiei, odată cu lansarea unei noi oferte pentru internetul mobil. Cei aproximativ o sută de clujeni care solicită, zilnic, să beneficieze de oferta Digi Net Mobil sunt înscrişi pe liste despre care autorităţile spun că nu sunt legale.

Solicitanţii trebuie să aştepte aproximativ o lună pentru a primi un modem, după care sunt nevoiţi să apeleze la companie pentru a-l putea utiliza. Conform datelor prezentate de companie, clienţii vechi beneficiază de o ofertă mai bună decât cei care nu sunt încă abonaţi, urmând să plătească mai puţin pentru utilizarea serviciilor de Internet mobil şi să părimească un modem USB în custodie, gratuit. Aşteptarea durează, însă, în majoritatea cazurilor, până la o lună, din cauză că RCS&RDS nu dispune de modemuri în stoc.

Astfel, la fiecare casierie se întocmesc liste despre care reprezentanţii Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Cluj spun că nu sunt legale. „Dacă ei nu au pe stoc modemuri, e o problemă. De asemenea, nu este deloc în regulă faptul că se întocmesc liste. Vom efectua verificări", a spus Mircea Radu, şeful CJPC Cluj.

Modem-uri rezervate

Reporterii „Adevărul de Seară" au verificat, în mai multe puncte de lucru ale RCS&RDS, cum pot beneficia clienţii de oferta Digi Net Mobil.

„Modemurile pe care le avem sunt rezervate. Trebuie să vă trecem pe o listă de aşteptare. Când primim, vă anunţăm. Acum avem 35 de persoane pe listă", a fost răspunsul primit la agenţia din cartierul Gheorgheni. Acelaşi răspuns l-am primit şi în Grigorescu: „Dacă doriţi, pot să vă trec pe o listă, iar când o să primim (modem - n. red) o să fiţi anunţat". La sediul aflat lângă Primărie, reporterul a primit modemul abia după ce a confirmat faptul că s-a înscris, în urmă cu câteva săptămâni, pe listă.

Doar în Cluj-Napoca

„Această ofertă a fost lansată în urmă cu aproximativ o lună şi nu am primit destul de multe modemuri ca să facem faţă cererii", a explicat Sebastian Sita, director de vânzări în cadrul RCS&RDS. Acesta a mai spus că zilnic sunt cel puţin 20 de persoane care solicită să beneficieze de Digi Net Mobil la fiecare dintre casieriile companiei. Un calcul sumar demonstrează, astfel, că la cele şase casierii clujene se înregistrează zilnic minimum 100 de cereri. Multe dintre ele sunt respinse, întrucât abonaţilor care nu locuiesc în Cluj-Napoca nu li se oferă modemuri, unul dintre motivele invocate fiind că în comunele din jurul municipiului semnalul 3G este slab.

Instrucţiuni în chineză

Pentru clienţii care reuşesc să obţină modemurile apare, însă, o altă problemă. Pachetul în care se află acestea nu conţine instrucţiuni de folosire doar în limba chineză, astfel că abonaţii sunt nevoiţi să apeleze la suport tehnic din partea companiei, pentru a le putea utiliza.

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite