Promoţiile la telefonie mobilă şi internet fac cele mai multe probleme bistriţenilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cele mai multe plângeri ale bistriţenilor la Protecţia Consumatorilor, În 2011, au fost legate de serviciile de telefonie mobilă şi internet. Principalele probleme au apărut atunci când utilizatorii au încercat să rezilieze contractele.

Comisarii de la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Bistriţa-Năsăud au făcut o clasificare a plângerilor depuse de bistriţeni anul trecut şi pe primul loc se clasează nemulţumirile legate de serviciile de telefonie mobilă, internet şi TV.

„Cele mai multe plângeri sunt legate de contractele pentru telefonie, internet şi televiziune. Consumatorii nu ştiu că în cazul în care încearcă să rezilieze un contract care a fost semnat în timpul unei promoţii trebuie să plătească despăgubiri, unele dintre acestea fiind prin contract mai mari decât promoţia de care au beneficiat. Şi operatorii profită de faptul că legea le permite să ceară clienţilor returnarea banilor, dacă reziliază contractul înainte de termen", explică Dina Suciu, comisarul şef al CJPC Bistriţa-Năsăud.

În luna decembrie au existat patru astfel de plângeri, dar în lunile trecute numărul lor a fost mult mai mare. „În luna decembrie a scăzut foarte mult numărul reclamaţiilor înregistrate. Dacă în mod normal aveam între 40 şi 50 pe lună, în decembrie am avut 14 reclamaţii, dintre care patru împotriva operatorilor de telefonie mobiă, internet şi televiziune. Unele dintre ele sunt justificate, dar multe dintre ele, nu", spune Dina Suciu.

Bistriţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite