Licitaţie pentru lotul II al autostrăzii Nădlac-Arad

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a scos la licitaţie lotul II al autostrăzii Nădlac-Arad.

Acest lot este cel care a fost abandonat de firma austriacă Alpine, după ce compania a dat faliment. CNADNR aşteaptă oferte până în data de 23 iulie, compania de autostrăzi punând la bătaie maxim 143 de milioane de lei. Cu toate acestea, CNADNR speră ca valoarea să scadă în urma licitaţiei.

Firma ce va câştiga contractul trebuie să remedieze problemele apărute la lucrările executate deja de Alpine şi să finalizeze restul de lucrări ce au mai rămas de executat.

Autostrada Nădlac-Arad se construieşte pe fonduri nerambursabile, Uniunea Europeană plătind 85 la sută din valoarea lucrării. Restul de 15 procente sunt plătite de stat.

În ceea ce priveşte lotul 1, Asocierea Astaldi – Max Boegl lucrează de zor la el. Este vorba despre lotul ce a fost abandonat de Romstrade după ce CNADNR a reziliat contractul cu firma controlată de Nelu Iordache. Contractul pe primul lot a fost semnat încă de la începutul acestui an, iar termenul de finalizare, conform declaraţiilor Ministerul Transporturilor, este decembrie 2014.

Vă mai recomandăm: Lucrările la un tronson din autostrada Nădlac - Arad au început cu reparaţii. La celălalt lot sunt în „stand-by”

Deşi lucrările la autostrada Nădlac - Arad trebuiau să fie finalizate anul trecut acest lucru nu s-a întâmplat. Acum noul constructor al primului lot din autostrada Nădlac - Arad, respectiv asocierea Astaldi - Max Boegl s-a apucat de lucru.

Noul constructor al primului lot din Autostrada Nădlac - Arad începe lucrările în aprilie

Noul constructor al primului lot din Autostrada Nădlac - Arad, respectiv asocierea Astaldi - Max Boegl, va începe lucrările cel mai devreme în aprilie, abia după ce evaluează dacă există degradări la lucrările realizate anterior de Romstrade, în timp ce şase pasaje vor fi reproiectate.

Arad



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite