Factură în valoare de 739.000 de lei, trimisă de Electrica Furnizare la un apartament nelocuit de 20 de ani

Factură în valoare de 739.000 de lei, trimisă de Electrica Furnizare la un apartament nelocuit de 20 de ani

Factura a fost stornată de către Electrica Furnizare. Foto: alba24.ro

O persoană din oraşul Cugir, judeţul Alba, a făcut publică o nouă factură uriaşă emisă de către Electrica Furnizare.

Ştiri pe aceeaşi temă

Potrivit acestuia, factura a fost primită la sfârşitul lunii iunie, la un apartament din oraşul Cugir unde nu locuieşte nimeni de peste 20 de ani. 
 
Pe imagine se poate observa consumul uriaş estimat pentru perioada 28 mai – 27 iunie 2021, respectiv 999.995 kWh. Potrivit alba24.ro, persoana a spus că, după ce s-a făcut reclamaţie la furnizor, factura a fost stornată.
 
În Alba s-au înregistrat până acum cel puţin cinci situaţii de facturi cu cifre foarte mari la electricitate. Primul caz a fost al unei familii din Alba Iulia, care a văzut pe factură suma de 27.808,13 lei de la Electrica Furnizare, iar alta, tot din Alba Iulia, o factură de 6.000 de lei, emisă de un operator privat.
 
Alte trei familii au reclamat că trebuie să plătească 40.000 de lei, 11.000 de lei, respectiv 22.700 lei, tot la compania de stat Electrica.
 

Reacţia companiei de stat:

”Electrica Furnizare a demarat o verificare suplimentară a facturilor emise cu valori atipice în raport cu istoricul de facturare şi comportamentul de consum în cazul unora dintre clienţii casnici din portofoliul companiei.
 
Ca urmare a situaţiilor constatate în ultima perioadă cu privire la emiterea unor facturi a căror componentă a energiei electrice active are o valoare atipică în comparaţie cu istoricul de facturare şi comportamentul de consum ale clienţilor în cauză, compania a demarat un proces intern de analiză ce vizează posibile anomalii înregistrate pe întreg lanţul de facturare, precizează un comunicat.
 
Electrica Furnizare informează că astfel de situaţii sunt izolate. Unele dintre facturile verificate au fost deja stornate, urmând să fie emise facturi noi, după finalizarea analizei fiecărui caz în parte. Compania îşi asigură clienţii că va clarifica situaţia în regim de urgenţă şi că niciunul dintre aceştia nu va fi afectat de posibilele erori identificate în procesul de facturar”.
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările