Topul alimentelor care încetinesc procesul de îmbătrânire a organismului

Topul alimentelor care încetinesc
procesul de îmbătrânire a organismului

Topul alimentelor care încetinesc procesul de îmbătrânire a organismului

Previn boala Alzheimer, îmbunătăţesc vederea şi reduc nivelul de zahăr din sânge. Sunt doar câteva din alimentele despre care cercetătorii susţin că reduc procesul de îmbătrânire a organismului.

Ştiri pe aceeaşi temă

Cercetătorii de la Universitatea Washington au încercat să afle care sunt alimentele ce pot susţine încetinirea procesului de îmbătrânire a organismului. Aceştia au descoperit că broccoli, varza, castraveţii şi soia conţin nicotinamidă mononucleotidă, o substanţă care s-a dovedit a fi utilă în activităţile biochimice celulare, prevenirea bolii Alzheimer, creşterea nivelului metabolismului energetic, îmbunătăţirea vederii, reducerea nivelul de zahăr din sânge şi încetinirea procesului de îmbătrânire, scrie galpost.com.

Alimente care încetinesc procesul de îmbătrânire:

Broccoli

Broccoli conţine un procent semnificativ de potasiu, mineral care menţine sănătatea sistemului nervos, asigură funcţionarea optimă a creierului şi favorizează dezvoltarea masei musculare. O ceaşca plină cu bucheţele de broccoli conţine necesarul zilnic de vitamina C, un antioxidant necesar în lupta împotriva radicalilor liberi.

Varză

Antioxidanţii din varză contribuie la menţinerea sănătăţii şi frumuseţii pielii, încetinind procesul de îmbătrânire a ţesutului cutanat. Radicalii liberi combătuţi de antioxidanţi sunt principalii responsabili pentru apariţia ridurilor, decolorării pielii, petelor cutanate şi altor semne de ămbătrânire. Varza este totodată şi un bun detoxifiant, purificând sângele prin stimularea eliminării toxinelor din corp.

Castraveţi

Pulpa şi coaja castraveţilor reprezintă surse excelente de vitamina A, vitamine din complexul B, vitamina C, vitamina E, acid cafeic, acid folic, enzime care îmbunătăţesc digestia, la care se adaugă un conţinut ridicat de săruri minerale (calciu, potasiu, magneziu, zinc, siliciu şi fier).

Castraveţii sunt recunoscuţi pentru proprietăţile antioxidante, care contribuie atât la menţinerea frumuseţii pielii, cât şi la prevenirea efectelor nocive ale radicalilor liberi.

Soia

Soia oferă grăsimi nesaturate, sănătoase, care ajută la scăderea colesterolului. Previne apariţia aterosclerozei, infarctului miocardic şi accidentelor vasculare cerebrale. Reglează funcţia musculară şi ajută la menţinerea unor niveluri adecvate de tensiune arterială.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările