Sfaturi pentru manageri: renunţaţi la slide-uri şi nu ţineţi oamenii în şedinţe mai mult de 30 de minute

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Managerii care vor să îşi atingă cât mai bine obiectivele în cadrul şedinţelor cu oamenii din subordine trebuie să ştie că durata optimă pentru o întâlnire este de până la 30 de minute, iar dialogul trebuie să fie cât mai interactiv, altfel riscă să aibă interlocutori plictisiţi şi obosiţi.

Calitatea de a tine un discurs structurat il ajuta pe manager sa comunice eficient cu oamenii sai.

"Intr-o intalnire sau sedinta un discurs trebuie sa tina maxim jumatate de ora, timp in care este important ca managerul sa interactioneze cu oamenii. Se recomanda aceste lucruri in contextul in care oamenii sunt bomrbadati oricum de intalniri si nu vor sa piarda timpul astfel, mai ales ca unii manageri isi justifica activitatea prin numarul de intalniri pe care le tin. O sedinta nu trebuie sa dureze mai mult de 30 de minute, iar agenda trebuie predefinita pe e-mail", a explicat Andrei Dunuta, Selftrust Academy.

De asemenea, din reteta unei sedinte de succes trebuie sa lipseasca ingredientul numit slide-uri in Power Point sau trebuie utilizat cat mai putin.

"Trebuie sa renunti la slide-uri in Power Point, pentru ca asttfel de prezentari sunt mai eficiente daca le trimiti pe e-mail oamenilor. Acelasi sfat este valabil si pentru vorbitorii dintr-o conferinta, de la care oamenii vor sa afle ce au de spus, in afara flipchart-ului sau a slide-urilor", a aratat Dunuta.

Potrivit trainerului, capacitatea de a tine un discurs bun, de a vorbi bine in public, ii poate ajuta pe oameni sa castige salarii mai bune si sa fie promovati la locurile lor de munca.

Citiţi continuarea articolului pe www.wall-street.ro

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite