Rutina matinală de 10 minute care îţi asigură energia pentru întreaga zi

Rutina matinală de 10 minute care îţi asigură energia pentru întreaga zi

Cum creşti nivelul de energie printr-o rutină matinală de 10 minuteFOTO termalfurdo.hu

Modul în care pregătim mintea şi corpul în primele minute după trezire este cheia pentru a face faţă cu brio unei zile cu provocări. Nivelul de energie şi modul în care vom reacţiona în faţa diferitelor situaţii de peste zi sunt strâns legate de rutina dimineţii.

Ştiri pe aceeaşi temă

Terapeuţii susţin că începerea corectă a zilei poate maximiza eficacitatea, creşte pozitivitatea şi poate forma obiceiuri bune care pot susţine energia în timpul zilei. Vestea bună este că, odată ce ne stabilim o rutină, suntem predispuşi să continuăm în mod natural în fiecare zi, scrie entrepreneur.com. 
 
Cinci paşi simpli pentru ritualul de dimineaţă:

Hidratare

Chiar dacă simţiţi că aveţi nevoie de o cafea de îndată ce deschideţi ochii, creierul şi corpul au nevoie cu adevărat de hidratare. Apa face minuni pentru sănătate şi starea de spirit. Începeţi ziua prin a bea un pahar mare cu apă. Este o modalitate excelentă de a vă ajuta corpul să se simtă revitalizat. Deshidratarea scade nivelul de energie.  

Exerciţii de respiraţie

Cercetările arată că exerciţiile de respiraţie conştientă, şase până la zece respiraţii adânci pe minut, restabilesc echilibrul sistemului de răspuns la stres, reduce anxietatea şi depresia, măreşte energia şi întăreşte sistemul imunitar. Mai mult, poate îmbunătăţi concentrarea. Câteva minute de respiraţie profundă vă poate ajuta să vă simţiţi revigoraţi şi energizaţi.

Trezeşte-ţi corpul întinzându-ţi muşchii

Întinderile după somn vă fac să vă simţiţi mai flexibil şi ajută muşchii să se trezească şi să înceapă să funcţioneze eficient. Stretching-ul este o formă simplă de exerciţii care poate ajuta la eliminarea tensiunii musculare. Câteva întinderi simple, dimineaţa, ajută la relaxarea musculară, precum şi la îmbunătăţirea circulaţiei şi la creşterea flexibilităţii generale a corpului.

Practica recunoştinţei

Când ne luăm timp să fim recunoscători pentru tot ceea ce avem, suntem mai fericiţi şi mai puţin îngrijoraţi, iar relaţiile noastre se îmbunătăţesc. Rezervaţi-vă 2-3 minute în fiecare dimineaţă pentru a scrie cel puţin un lucru pentru care sunteţi recunoscători. Acest lucru vă sporeşte conexiunea cu persoanele din jur, intensifică sentimentele de bucurie şi mulţumire şi scade stresul şi anxietatea. 

Vizualizaţi obiectivele zilei
 

Acest pas final poate fi făcut rapid, dar este cheia pentru a începe ziua cu încredere. Imaginaţi-vă cum vreţi să decurgă ziua şi toate lucrurile mari şi mici pe care doriţi să le îndepliniţi. Vizualizaţi îndeplinirea obiectivelor majore ale zilei. Petrecând câteva minute vizualizând ceea ce doriţi să realizaţi vă va aduce în contact cu soluţiile îndeplinirii acestora.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările