Românii investesc tot mai mult ȋn amenajarea locuinţelor, iar numărul celor care apelează la designeri de interior creşte

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Living

Magazinele de home&deco anunţă creşteri ănsemnate ale vânzărilor şi estimează că actualul trend din piaţă se va menţine şi ȋn 2021 şi au ȋn plan adăugarea de produse noi ȋn ofertă, dar şi mărirea echipelor.

Obligaţi să ȋşi petreacă majoritatea timpului acasă, din cauza restricţiilor impuse de pandemie, ȋn 2020, românii au investit mai mult ȋn amenajarea locuinţelor. Ȋn acelaşi timp, numărul celor care au apelat la ajutorul designerilor de interior pentru a eficientiza acest proces s-a majorat cu 20% faţă de anul trecut. Ȋn consecinţă, magazinele de profil anunţă vânzări peste aşteptări. 

,,Pe zona de amenajări interioare se resimte un trend ascendent. Atât nişa, cât şi comerţul online au crescut în acest an, iar ȋn 2020,am reuşit să dublămvaloarea vânzărilor de anul trecut. Am observat anumite modificări şi ȋn comportamentul clienţilor noştri. Au mers mai mult către produse cu un cost peste medie, au acordat o atenţie sporită calităţii şi mulţi dintre ei au apelat la ajutor de specialitate. Din estimările noastre, anul acesta numărul celor care au lucrat cu un architect sau designer de interior pentru a eficientiza procesul de amenajare s-a majorat cu 20%”, spune Laura Sardescu, marketing manager al unei platforme online de design interior.

La creşterea totală a vânzărilor retailerilor a contribuit şi evenimentul Black Friday, din perioada 13-15 noiembrie 2020. 

,,Black Friday este cel mai important eveniment de vânzări al anului. În contexul creşterii comerţului online şi a interesului pentru amenajări interioare, evenimentul a reuşit să dubleze valoarea vânzărilor aferente evenimentului din 2019. Coşul de cumpărături a fost sensibil mai mare decât anul trecut, crescând până la 1800 lei, de la 1450”, completează Laura Sardescu.

Magazinele de home&deco estimează că actualul trend din piaţă se va menţine şi ȋn 2021 şi au ȋn plan adăugarea de produse noi ȋn ofertă, dar şi mărirea echipelor. 

„Nu avem motive să credem că situaţia actuală legată de pandemie se va schimba cu mult, cel puţin ȋn prima parte a lui 2021. Ȋn plus, volumul construcţiilor rezidenţiale a evoluat, iar multe locuinţe noi sunt aproape finalizate şi urmează a fi puse ȋn vânzare. Astfel, estimăm o continuă creştere a vânzărilor pe nişa noastră. Ȋn prezent, avem în portofoliu aproximativ 10.000 de produse, iar anul următor plănuim să dublăm această cifră. Ȋn ultimul an, am extins echipa cu doi noi membri şi ne dorim ca, ȋn viitorul apropiat, să angajăm încă doi”, ȋncheie Laura Sardescu.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite