Senzaţia Instagram: un băieţel de 5 ani, devenit etalon al stilului

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Alonso Mateo, din Laguna Beach, California, are 5 ani, dar asta nu-l împiedică să posteze imagini cu el pe Instagram, îmbrăcat ca un adult în miniatură, în piese vestimentare ce ajung şi la câteva mii de euro. Mateo are 2.500 de followeri şi numeroase site-uri care îi poartă numele, realizate de fanii săi.

„Este un copil normal, cu picioarele pe pământ şi politicos”, a spus mama despre odrasla creativă, potrivit „The Daily Mail”. Mama sa, Luisa Fernanda Espinosa, este stilist de modă care lucrează pentru „Haarper's Bazaar”, dar şi alte publicaţii, iar tatăl se ocupă cu partea financiară a familiei, cea care asigură gusturile deja exclusiviste ale copilului.

Nu doar copiii vedetelor primesc atenţia excesivă în orice capitol al vieţii, în special cel care priveşte garderoba unui preşcolar. Alonso Mateo a devenit, cu siguranţă, cel mai stilat copil din lume, cu o pasiune declarată pentru pantalonii cu turul lăsat, ochelarii negri de soare şi batistele Tom Ford. Iar toate ţinutele sale le împărtăşeşte cu cei 2.500 de oameni care s-au abonat la contul său. Mai sunt mulţi alţii, pe lângă.

Fiecare fotografie îl înfăţişează într-o ipostază plină de încredere, cu mâna în buzunar, uitându-se la distanţă către ceva anume. Fotografiile par făcute în mijlocul unor pictoriale ale unor reviste pentru bărbaţi, printre palmieri, la piscină, dar şi câteva selfie-uri (imagini făcute de el) în faţa oglinzii, lângă un câine.

image

Deseori alături de mama sa, care are o vădită pasiune pentru Givenchy şi Chanel, nu este greu să-ţi dai seama de unde a prins elanul artistic. Luisa Fernanda Espinosa a postat imaginile pe contul său de Instagram, unde o urmăresc 127,000 de oameni, înainte ca Mateo să aibă propriul cont.

Mama şi băiatul împărtăşesc aceeaşi dragoste pentru Gucci, Dior, Stella McCartney, Little Marc Jacobs şi Dolce&Gabbana. Luisa Fernanda a recunoscut că i-a cumpărat lui Mateo cizmele sale preferate de la brandul All Saints în mai multe mărimi, înainte să fie scoase din magazine, pentru a avea şi mai târziu.

image

De obicei, Alonso îşi alege singur hainele şi accesoriile, doamna Espinosa menţionând că-l ajută cu sfaturi doar atunci când ceva nu se potriveşte sau nu este potrivit vremii de afară. Iar când păşesc afară împreună, fanii săi îl fotografiază încontinuu. Sunt dăţi în care Mateo refuză blitz-urile, fiind foarte obosit, după cum povesteşte mama sa.

image

Pasiunea pentru modă a băiatului său a fost o oportunitate grozavă pentru mamă ca cei doi să meargă la cumpărături împreună. Cât timp mama copilului se ocupă de pictoriale pentru „Harpers Bazaar”, tatăl este director executiv al unei firme care asigură stilul de viaţă şi pasiunea celor doi.

image

Acelaşi stil de viaţă care le-au adus critici din partea internauţilor care dezaprobă faptul că cel mic are un iPod şi un iPad, dar mai ales că pentru vârsta lui se preocupă prea mult de imaginea sa.

„Oamenii au tendinţa să judece imediat. Când mergem la cumpărături, dacă îmi cere pantofi ca ai tatălui său, iar eu îmi permit, îi iau. Ne creştem foarte bine copilul. Este întotdeauna politicos, cu picioarele pe pământ, un băiat dulce. Nu cred că ştie că are acest simţ extraordinar al modei. Este prea tânăr”, a spus mama lui Mateo, pentru „The Cut”. 
Magazin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite