Noua colecţie Ralph Lauren, asortată cu câini abandonaţi din toată lumea

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Captură video
Captură video

Noua campanie de toamnă a casei de modă Ralph Lauren a preferat să mizeze pe aerul simpatic şi amuzant al pudelilor decât pe notorietatea unor modele celebre. Drept urmare, clipul promovează o nouă tendinţă în accesorii: câinii abandonaţi.

Moda poate să fie şi altfel decât concentrată pe sine, cel puţin aşa demonstrează cea mai recentă campanie a casei de modă Ralph Lauren. Prima secvenţă arată un teckel care se plimbă alături de stăpâna sa, fiind accentuate accesoriile, dar şi animalul de companie. 

Teckel-ul Roxy este unul dintre cei zece câini care au participat în clipul de promovare al colecţiei de toamnă, intitulat „The Dog Walk”. Patrupedele au fost alese din adăposturi, fiind pentru prima dată când atâtea animale salvate au filmat alături de modele pentru o campanie de modă. Brandul american s-a asociat cu ASPCA (American Society for the Prevention of Cruelty to Animals) pentru a atrage atenţia asupra acestui subiect delicat nu doar în România, ci în toată lumea. 

Deşi a fost o provocare pentru întreaga echipă de filmare, câinii au reuşit să se comporte admirabil şi să primească toată atenţia de pe platouri. „A fost o zi grozavă. Le-a plăcut la nebunie să iasă afară, plus că toate modelele veneau la ei să-i ia în braţe şi să-i alinte”, a spus Lourdes Bravo, de la ASPCA, pentru today.com. 

caini ralph lauren

Câinii au purtat, la rândul lor, accesorii cu preţuri cuprinse între 90 şi 2.000 de dolari. Până pe 17 noiembrie, 10% din preţul fiecărui produs Ralph Lauren vândut va fi îndreptat către ASPCA. De când a fost filmat clipul de promovare, toţi căţeii apăruţi au fost adoptaţi, inclusiv pitbull-ul Lady. 

În SUA, luna octombrie mai este şi luna „Adopt-a-Shelter-Dog Month (Adoptă un câine de la adăpost)”. 

Magazin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite