FOTO Rochia bizară care a făcut furori pe covorul roşu de la Cannes

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cadru de aproape asupra rochiei realizate în 67 de ore
Cadru de aproape asupra rochiei realizate în 67 de ore

Cu toate că este imaginea brandului Dior, Marion Cotillard a ales să poarte o creaţie neobişnuită, semnată de casa de modă Maison Martin Margiela, compusă din mii de obiecte din talcioc.

Pentru lansarea filmului „Deux Jours, Une Nuit”, la Cannes, actriţa şi-a făcut apariţia în rochia care a devenit rapid cel mai discutat subiect al festivalului. 

Descrisă de brandul belgian „Buste Stockman”, creaţia este realizată din mii de obiecte şi mărunţişuri găsite la talciocuri, precum nasturi, mărgele, capace de la doze de bere şi şuruburi. 

Reprezentanţii brandului au dezvăluit că materialele au fost găsite în târguri din Paris şi Bruxelles. Realizarea rochiei a durat 67 de ore, timp necesar pentru a fi cusute toate obiectele de corsetul din mătase. 

image
image

Rochia a putut fi văzută prima dată la Săptămâna Modei Haute Couture de la Paris, în ianuarie, când a fost prezentată colecţia primăvară-vară 2014. 

image

Cu toate că este imaginea brandului Dior, cunoscut pentru stilul său elegant, Marion Cotillard a ales să poarte o ţinută care îi descrie perfect stilul non-conformist. 

Citeşte şi:

Margiela pentru H&M

Magazin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite