FashionTribes: Va fi un an de cotitură pentru întreaga piaţă de fashion din România. Planurile unuia dintre cele mai tinere branduri din online

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Arhivă
FOTO Arhivă

Piaţa fashion din România se află pe o continuă pantă ascendentă de câţiva ani şi, din cifrele prezente în statistici, se află pe locul secund în topul cumpărăturilor online, imediat după piaţa de electronice-IT.

Acest lucru arata ca exista deschidere foarte mare din partea consumatorului roman, avand in vedere cresterile anuale din online, subliniaza reprezentantii FashionTribes.ro, unul dintre cele mai tinere magazine online de profil de pe plan local.

“Anul 2015 va fi unul de cotitura pentru piata de fashion, avand in vedere ca mai multe branduri externe si-au deschis portile online-ului ( H&M, Zara). Retailerii mari din online, asa cum este cazul eMAG, au impulsionat intodeauna cresteri pe fiecare segment de public si specific de vanzare (IT, DIY, asigurari, auto etc.) si sigur va genera cresteri si pe fashion. Cu siguranta se va simti o crestere, si, bineinteles, fiecare si-o doreste pe zona lui de activitate. Depinde de fiecare jucator din piata cum va aborda piata si mai ales relatia client/magazin online”, a declarat Adina Mocanasu (foto mai jos), fondator Fashiontribes.ro.

Citiţi continuarea articolului pe www.wall-street.ro

Magazin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite