Noul CR-V, disponibil în showroom-uri

0
Publicat:
Ultima actualizare:

După mai bine de 5 milioane de maşini vândute, Honda a pregătit pentru 2012 o nouă generaţie a SUV-ului CR-V. Aceasta a fost lansată oficial în ţara noastră în cadrul unui eveniment organizat în incinta Salonului Auto Bucureşti.

Niponii au lucrat intens la îmbunătăţirea acestui model, având în vedere că este unul din cele mai dorite automobile din gamă. În timp ce design-ul a devenit unul mai modern, spaţiul interior a fost mărit considerabil şi confortul a crescut, motorizările au rămas în mare parte aceleaşi (2.0 i-VTEC şi 2.2 i-DTEC), beneficiind de mici schimbări menite să le îmbunătăţească atât fiabilitatea, cât şi performanţele şi economia.

Deşi majoritatea producătorilor folosesc în momentul de faţă transmisii automate cu 6,7 sau chiar 8 trepte, Honda a păstrat pentru acest model configuraţia cu 5 trepte. La capitolul transmisii manuale, avem o cutie cu şase trepte, ideală pentru şoferii care nu se sfiesc să apese mai tare pedala de acceleraţie, indiferent de repercursiunile asupra consumului.

Ca performanţe, SUV-ul nipon se laudă cu o viteză maximă de 190 km/h indiferent de motorizare sau transmisie şi cu acceleraţii până la 100 km/h ce variază de la 9.7s (CR-V 2.2 i-DTEC, 6MT, 4WD) la 12.3s (CR-V 2.0 i-VTEC, 5AT, 4WD). Din punct de vedere al consumului, cea mai bună variantă este de departe cea diesel, anunţând un consum combinat de 5.6 l / 100 km pentru cutia manuală şi 6.6 pentru cea automată. De cealaltă parte a baricadei, fanii benzinarelor vor trebui să se mulţumească cu 7.2-7.6 litri consumaţi pentru 100 de kilometri parcurşi.

Preţul de pornire pentru un CR-V este de 29.500 de euro cu TVA, pentru versiunea de 2.0 litri benzină cu transmisie manuală şi urcă până la valoarea de 39.916 euro cu TVA pentru versiunea de top, dotată cu un propulsor diesel de 2.2 litri şi cutie automată. Începând cu luna aprilie a anului viitor, Honda va introduce pe piaţă şi o versiune cu tracţiune faţă a modelului CR-V, ce va costa aproximativ 24.000 euro în echipare entry-level.

Per ansamblu, noul CR-V se vrea a fi un SUV destinat amatorilor de tehnologie, care preţuiesc mai degrabă fiabilitatea decât opulenţa unui rival teuton. Japonezii speră ca micile îmbunătăţiri aduse fiabilităţii şi performanţelor, împreună cu designul modern şi interiorul reorganizat să propulseze noul CR-V în topul vânzărilor din clasa lui.

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite