Great Wall Hover H6 - SUV-ul vecin

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Great Wall Hover H6
Great Wall Hover H6

Testul de astăzi ne aduce în faţă primul brand chinezesc, dar şi un SUV interesant. Este construit la uzina Litex din Bulgaria, împreună cu un pickup denumit Steed 5. Totuşi, subiectul testului nostru este Hover H6.

Modelul se numeşte Hover H6, urmaşul lui Hover H5 şi aceste modele nu au nicio legătură cu Hummer H1, H2 sau H3. De fapt, SUV-ul mărcii Great Wall este asamblat în Loveci cu materiale aduse din China. 

Modelul este destul de asemănător cu modelele europene, designul este unul plăcut ochiului, cu linii destul de moderne şi, pentru prima dată la o marcă auto chinezească, care nu par copiate de la alte mărci. Avem de reproşat doar lipsa LED-urilor de pe blocurile optice faţă. 

H6 este destul de masiv, are elemente cromate şi jante de aliaj şi arată destul de impunător în trafic. 

În interior ne aşteptam să găsim o atmosferă de model low-cost, dar nu este nici pe departe aşa. Plasticele sunt cam tari, dar tapiseria din piele lucrată destul de bine şi designul modern te fac să uiţi de preţul mic al acestui model. 5 pasageri au aici parte de spaţiu suficient, iar sistemul infotainment merge destul de bine şi arată modern, dar pe de altă parte, China excelează acum în echipamente electronice, deci cred că au găsit destul de uşor o soluţie audio pentru această maşină (cu ecran tactil de 7 inch). 

Sub capotă, modelul are propulsorul diesel de 2,0 litri şi 143 CP. Acesta este cuplat la o transmisie manuală cu 6 trepte care nu este tocmai cea mai precisă din lume. Cu toate acestea, motorul trage destul de bine, are un cuplu bun şi este util mai ales la ieşiri pe teren accidentat. 

Pe asfalt, maşina masivă stă destul de bine, virajele luate la viteze "cuminţi" nu îi ridică probleme, dar nu este tocmai un SUV sport. Articulaţii par un punct forte al acestei maşini, trecerea peste denivelări nederanjând foarte mult pe cei din interior. Dată tot am vorbit despre confort în interior, H6 ar avea nevoie de mai multă antifonare deoarece motorul este mai gălăgios. 

În ceea ce priveşte siguranţa, la Great Wall nu avem încă cele mai noi sisteme precum lane assist sau blind spot assistant, dar avem ABS şi ESP, HHC (asistenţă la plecarea din rampă), TPMS (sistem de monitorizare a presiunii în pneuri), dar şi un sistem care aprinde automat avariile la frânări bruşte. 

Great Wall Hover H6 2.0 D 4x4 

0-100 km/h: 11,4 sec

Viteza maximă: 175 km/h

L/l/î: 4.640/1.825/1.690

Masă proprie: 1.750 kg

Volum portbagaj (litri): 808

Cilindree (cmc): 1.996

Putere (CP): 143 la 4.000 rpm

Cuplu maxim (Nm): 310 la 1.800 rpm

Consum mediu: 6,8 l/100 km

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite