Postul de televiziune  „Ukraine Today"  are drept scop informarea corectă şi echilibrată în limba engleză despre situaţia reală din ţară şi poate să devină o sursă importantă de informaţii pentru jurnaliştii şi mass-media din străinătate. Or, din cauza lipsei unei asemena surse media ucrainene, postul rusesc de televiziune Russia Today propaga informaţii false despre Euromaidan şi contină să dezinformeze comunitatea internaţională pe marginea evenimentelor tragice din estul Ucrainei, realizând scopurile Kremlinului. 

Trustul „1+1 media" este printre cele trei mai mari trusturi media din ţară: „StarLightMedia", „Inter Media Group" şi „1+1 media". Proprietar este oligarhului ucrainean, guvernatorul actual al regiunii Dnipropetrovsk, Igor Kolomoiski - cel mai important acţionar al PrivatBank (cea mai mare instiţutie bancară din Ucraina), acţionar şi membru în board-ul Ukrnafta (cea mai importantă companie de petrol şi gaze naturale din această ţară).

Kolomoiski a devenit mogul media după ce în 2010 a cumpărat posturile de televiziune din Ucraina, Studio 1+1 şi Kino de la Central European Media Enterprises (CME), pentru suma de 300 milioane dolari. În 2014 Trustul "1+1 media" constituie posturile de televiziune "1+1", "2+2", "ТЕТ", "PLUSPLUS", "1+1 International", proiectele "TSN.ua", "UNIAN" (Agenţie de ştiri şi post tv), "Ukraine Today", "Glavred.info", portalurile "Telekritika" şi "Dusia", precum şi departamentul "1+1 production".

La 21 iunie 2014 Rusia l-a dat pe Kolomoiski în căutare internaţională, informează ChernivtsiNews. Comitetul de anchetă din Federaţia Rusă l-a dat pe Ministrul de interne al Ucrainei Arsen Avakov şi pe Guvernatorul regiunii Dnipropetrovsk Igor Kolomoiski în căutare internaţională în cazul penal de "utilizarea а mijloacelor interzise şi metodelor de război, omor deosebit de grav, obstrucţie de activităţi profesionale ale jurnaliştilor (ruşi)".