Prima TV a lansat o nouă campanie Focus, „Studenţia, viaţă scumpă“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Prima TV a lansat campania marca „Focus“, „Studenţia, viaţă scumpă“ în care prezentatoarea Livia Graur dezbate elemente care compun traiul unui student, de la costurile, câştigurile, drepturile şi obligaţiile pe care le au „bobocii“ facultăţilor, cu o săptămână înainte de începerea noului an universitar.

Prima TV „deschide“ facultăţile cu o săptămână înainte de începerea noului an universitar, „bobocii“ urmând să afle ce primesc, dar şi ce trebuie să dea, în noua etapă din viaţa lor. Campania „Studenţia, viaţă scumpă“ are un „purtător de cuvânt“ cu studii atât în România, cât şi în străinătate, Livia Graur, prezentatoarea ediţiilor „Focus“ de la ora 14:00 şi 16:30.

„Eu cred ca încă mai poţi reuşi în viaţă şi cu studii la noi. Spun asta după ce am trecut şi prin experienţa cursurilor ţinute la o prestigioasă universitate de la Paris, dar şi prin băncile Universităţii Bucureşti. Este greu să fii student în România, e drept, însă dacă reuţeşti să treci peste «micile obstacole» pe care le întâlnesti la tot pasul, sigur reuşeşti“, spune Livia Graur, absolventă a Facultăţii de limbi străine, cu o lucrare de licenţă în limba cehă. Mai mult, Livia a studiat limba chineză în capitala Franţei înainte de a ajunge la pupitrul jurnalului „Focus“, urmând toate etapele, de la reporter la prezentator.

Campania „Studenţia, viaţă scumpă“ debutează pe 22 septembrie şi aduce în discuţie toate elementele care compun viaţa de student. Costurile studiilor, câştigurile de pe urma burselor sau a unui loc de muncă part time, dar şi oportunităţile care se ivesc după terminarea facultăţi, toate fiind prezentate în cadrul jurnalului „Focus“, numai la Prima TV.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite