Care au fost cele mai urmărite posturi în ziua alegerilor prezidenţiale: peste 6 milioane de români au stat cu ochii pe exit-poll-uri

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Consumul TV a fost duminică, 24 noiembrie, în ziua celui de-al doilea tur de alegeri prezidenţiale, mai mare faţă de primul tur. România TV a fost postul de ştiri care a condus audienţele la oraşe şi la nivel naţional, urmat îndeaproape de Antena 3.

La fel ca la primul tur al alegerilor prezidenţiale, la nivel naţional, România TV a fost cea mai urmărită televiziune de ştiri şi a doua în clasamentul general, potrivit Pagina de Media. Peste 650.000 de persoane au fost cu ochii pe postul de ştiri pe întreaga zi. 

Antena 3 a avut peste 560.000 de telespectatori în fiecare minut. Postul Intact este urmat de Digi24, cu 235.000 de telespectatori, cifre peste media obişnuită. B1 TV a fost alegerea pentru 126.000 de telespectatori, în timp ce 120.000 de români din întreaga ţară au fost cu ochii pe Realitatea Plus.

La nivel urban, tot România TV a fost cea mai urmărită televiziune de ştiri, cu aproape 340.000 de telespectatori în fiecare minut. Următorul loc i-a revenit Antenei 3, cu 320.000 de persoane. Şi Digi24 a avut o poziţie bună, fiind a treia cea mai urmărită televiziune de ştiri (pe şase în topul general). Televiziunea RCS a avut o medie de 84.000 de orăşeni în fiecare minut din ziua de duminică. Realitatea TV şi B1 TV au avut fiecare câte 75.000 de privitori.

La nivel comercial (18-49 de ani), românii au ales mai întâi generalistele - Pro TV, Antena 1 şi Kanal D. Ele au fost urmate de de Antena 3 şi Digi24, ambele fiind urmărite în medie de 71.000 de tineri.

Peste şase milioane de români cu ochii pe exit-poll

Datele de audienţă arată că 6,5 milioane de români se uitau, în fiecare minut, pe posturile care difuzau rezultatele alegerilor pentru preşedinţie, cu Klaus Iohannis câştigător detaşat în faţa Vioricăi Dăncilă. 

La nivel naţional, aproape două milioane de români au văzut rezultatele pe Pro TV, care îl avea în studio (la fel ca în primul tur) pe jurnalistul Cristian Tudor Popescu.

La Antena 3 se uitau 1,1 milioane de români, iar la Antena 1 erau peste un milion de telespectatori, în timp ce televiziunea Digi24, care a dat şi burtiera serii, era urmărită de 430.000 de români.

Topul televiziunilor la ora 21.00, în momentul difuzării exit-poll-urilor, potrivit Paginademedia.ro

Pro TV - 1.960.000

Antena 3 - 1.100.000

Antena 1 - 1.060.000

România TV - 996.000

Digi 24 - 430.000

TVR 1 - 400.000

Realitatea Plus - 290.000

B1 TV - 270.000

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite