Vânzări-record la produsele bio de Paşte. Românii au început să guste stilul de viaţă sănătos

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Anul acesta, românii vor un Paşte bio. Vânzările au crescut nu numai pe segmentul de produse alimentare din această categorie, dar şi pe zona de produse de curăţenie. Tot bio. Astfel, Vegis.ro, cel mai mare magazin online de profil, susţine că a înregistrat o creştere de 75% în vânzări faţă de perioada similară din 2017.

Reprezentanţii Vegis.ro spun că perioada de dinaintea Paştelui (sfârşitul lunii martie anul acesta) a înregistrat o creştere constantă în ultimii ani. Românii au început să comande mai întâi produse de curăţenie şi detergenţi, respectând "tradiţia" curăţeniei generale de Paşte, iar coşul de cumpărături nu este deloc ieftin, având o valoare medie de 150 de lei.

"Trendul este ca înainte cu 2-3 săptămâni să înceapă comenzile pentru produse de curăţenie şi detergenţi. Grija tot mai mare pentru mediu şi nu numai face ca printre alegerile de top să se numere detergenţii bio, fără ingrediente cancerigene, hipoalergenice şi eco-friendly. Bicarbonatul de sodiu, nucile de săpun, 100% naturale, soluţiile pe bază de plante sunt cele mai frecvent comandate produse. Deşi preţul produselor bio este mai mare decât în cazul detergenţilor convenţionali, vedem clar o creştere pe acest segment", a explicat pentru Adevărul Mihai Bucuroiu, director de dezvoltare şi fondator al Vegis.ro.

În ceea ce priveşte zona bio alimentară, românii păstrează pentru masa de Paşte ingrediente clasice precum cele pentru preparatele dulci: scorţişoara ceylon, vanilia măcinată sau păstai, coaja de lămâie sau portocală bio, fulgi şi nuca de cocos, pudră şi miez de cacao bio, dulceaţă fără zahăr, ulei de cocos, nuci şi seminţe. Gelatina a fost înlocuită cu praful de agar agar, un preparat 100% natural, extras din alge, iar sarea clasică cu sare de Himalaya. Savia, ghimbirul, dar şi amestecurile naturale pentru ciorbă arată că românii nu renunţă la preparatele tradiţionale, însă aleg variantele bio sau fără ingrediente artificiale ale acestora. 

O creştere importantă, de peste 30%, a fost raportată şi la îndulcitorii care înlocuiesc zahărul alb procesat, cum ar fi siropul de curmale, stevia sau siropul de agave. 

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite