Articol publicitar

Un an „pe plus” pentru Timişoara, marcat de inaugurarea Iulius Town, cel mai amplu proiect de real estate din vestul ţării

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
Iulius Town

2019 a fost de bun augur pentru Timişoara şi pentru vestul ţării din punct de vedere al proiectelor de real-estate. La sfârşitul lunii august a fost inaugurat, nu departe de centrul oraşului, ansamblul Iulius Town Timişoara, cel mai mare proiect de regenerare urbană din acest an.

  Un proiect mixed-use în valoare de 442 milioane de euro, „crescut” în jurul mall-ului Iulius existent în Timişoara din 2005. Un ansamblu complex şi amplu, care a devenit un reper pentru timişoreni şi nu numai. De altfel, clienţii noştri fideli au fost cei care au stimulat dezvoltarea acestuia.

Oraşul din inima Timişoarei

Iulius Town este un oraş în oraş, un cumul de recorduri, dacă este să ne uităm fie şi doar la cifre. Reprezintă, în acelaşi timp, cea mai mare suprafaţă de retail – 120.000 mp şi peste 450 de magazine, multe dintre ele în premieră în această parte a ţării; un pol de business regional, modern şi inovator, devenit sediul a numeroase companii de calibru, româneşti şi internaţionale – peste 100.000 mp spaţiu de birouri; cel mai mare centru de fitness şi sănătate din România, cu piscină semiolimpică acoperită; cea mai tânără şi spaţioasă grădină, locul în care pot fi admirate laolaltă zeci de mii de plante decorative, arbuşti şi arbori, într-o suprafaţă amenajată de aproape 44.000 mp.

Anul viitor, odată cu finalizarea United Business Center 0, Iulius Town va găzdui şi cea mai înaltă clădire de birouri din România. Cu o înălţime de 155 de metri şi 27 de etaje, UBC 0 va deveni o emblemă pentru Timişoara.

Dincolo de cifrele ameţitoare, este interesant de ştiut că în cele trei clădiri de birouri clasa A operaţionale, cu o suprafaţă de peste 50.000 mp, dezvoltate conform celor mai moderne standarde internaţionale în materie de office, s-au instalat deja peste 30 de companii, pentru care lucrează mai mult de 5.000 de persoane. După finalizarea şi celei de-a patra clădiri, cea mai impozantă, care va livra pe piaţă 52.000 mp de office, în Iulius Town îşi vor avea locul de muncă aproximativ 16.000 de oameni – 13.000 în zona de birouri şi 3.000 în cea de retail.

Iulius Town

Echilibrul perfect între „work – live – shop – play”

Pentru toţi aceştia, dar şi pentru timişoreni şi locuitorii din regiune, Iulius Town a fost gândit ca o soluţie pentru un stil de viaţă simplificat, mai puţin consumator de timp, o reţea care te conectează la tot ceea ce ai nevoie în rutina urbană zilnică: muncă, relaxare în natură, sport, shopping, loisir. Şi multe alte servicii care sunt disponibile, toate, sub aceeaşi umbrelă: şcoală şi grădiniţă la mall, 12 săli moderne de cinema, trei dintre ele în regim VIP cu film şi cină all inclusive, centru de conferinţe şi evenimente, toate serviciile de care ai nevoie, inclusiv birouri ale instituţiilor publice, precum Paşapoarte şi Permise.

Un astfel de proiect creează, inevitabil, un furnicar în centrul Timişoarei, aşa că dezvoltarea a avut în vedere şi soluţii pentru fluidizarea traficului, cum este şi tunelul auto realizat de la zero, şi amenajarea de spaţii mari de parcare, cu peste 4.000 de locuri, astfel încât şi în cele mai aglomerate zile, cum sunt cele din perioada sărbătorilor de iarnă, parcarea să nu fie o problemă. Locuri de parcare securizate sunt valabile şi pentru cei care se deplasezază cu bicicleta, circa 800, deoarece compania IULIUS şi partenerul său, Atterbury Europe, autorii acestui proiect, încurajează sportul. Este acelaşi scop pentru care clădirile office sunt prevăzute cu vestiare şi duşuri dedicate celor care aleg mijloacele alternative de transport.

„Credem că punctul forte al Iulius Town este inovaţia, căutăm continuu să adăugăm funcţionalităţi noi celor tradiţionale pentru a răspunde cerinţelor unei comunităţi lărgite. Avem shopping, relaxare, business, socializare, recreere, sport, servicii medicale, educaţie care se îmbină armonios în acest proiect, într-o relaţie de vecinătate confortabilă, menită să simplifice lucrurile. Toate într-un singur loc, fără stresul timpului pierdut în trafic. Nu asta căutăm cu toţii? Acesta este viitorul în real-estate, vor avea de câştigat cei care vor asculta vocea comunităţii şi vor dezvolta proiecte pe măsura aşteptărilor ei”, au transmis reprezentanţii companiei IULIUS.

Iulius Town

Business la înălţime – centrul office al regiunii

În ceea ce priveşte segmentul office, companiile ţin tot mai mult cont de ceea ce îşi doresc angajaţii – este foarte important locul, cât mai bine conectat la transportul public, dar şi la zone de shopping şi loisir, cu spaţii de parcare şi de recreere. Acestea sunt, deja, condiţii de bază şi orice se adaugă este un „plus”.

Conceptul mixed-use, croit pe gustul comunităţii, şi-a făcut cu uşurinţă loc în viaţa oraşului. O confirmă, de pildă, cifra de afaceri generată de zona de retail în primele trei luni de la deschidere, cu peste 21% mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Şi traficul este în creştere cu 15% faţă de acelaşi interval din 2018, fără a include însă zona de cafenele şi restaurante cu acces direct din parc şi nici spaţiile de retail de la parterul celor trei clădiri de business operaţionale astăzi – UBC 1, 2 şi 3. Anul trecut, Iulius Mall Timişoara a avut un trafic de peste 16 milioane de persoane, iar estimările indică faptul că, prin Iulius Town, se va depăşi 20 de milioane.

Iulius Town

Proiect mixed-use cu „inimă” verde

Dincolo de cifre, Iulius Town are şi alte puncte forte: spaţiile generoase de birouri în stil open space, scăldate în lumină naturală şi cu o panoramă superbă asupra Timişoarei, sunt amplasate în „clădiri verzi” din punct de vedere al sustenabilităţii. Iar verdele şi-a făcut loc şi în clădiri, spre bucuria angajaţilor care, când ies din birou, descoperă un adevărat „parc” chiar în recepţie, cu măslini şi băncuţe, încât ai senzaţia că te afli pe malul Mediteranei.

Grădina este un superb loc de întâlnire pentru comunitate, locul unde copiii sunt răsfăţaţi cu spaţii de joacă şi un carusel etajat, iar cei dornici de relaxare sunt întâmpinaţi cu restaurante şi cafenele cu specific internaţional. Este un magnet pentru întreaga comunitate, care a cucerit imediat preferinţele de petrecere a timpului liber ale întregii familii. Aici sunt organizate evenimente inedite: proiecţii de cinema în aer liber, festivaluri de ştiinţă şi artă, concerte, competiţii sportive, activităţi pentru copii şi multe altele.

La trei luni de la inaugurare, Iulius Town Timişoara este locul în care vrei să fii, indiferent dacă vrei să îţi dezvolţi afacerea, să lucrezi, să faci cumpărături sau să te relaxezi. Este imboldul care oferă avans economic oraşului şi care aduce plus-valoare comunităţii, setând un nou stil de viaţă şi generând oportunităţi variate.

Iulius Town
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite