STUDIU 61% dintre români cheltuiesc mai mulţi bani pe cumpărăturile online, ca urmare a pandemiei

STUDIU 61% dintre români cheltuiesc mai mulţi bani pe cumpărăturile online, ca urmare a pandemiei

Cumpărături online FOTO Shutterstock

În prezent, 61% dintre români investesc bugete mai mari în cumpărăturile online, decât în cele offline, ca o consecinţă a pandemiei, arată un studiu realizat de motorul de căutare GLAMI.ro.

Ştiri pe aceeaşi temă

33% dintre respondenţi au răspuns că alocă mai mulţi bani comenzilor online în zilele noastre, deoarece găsesc preţuri mai mici online; în plus, 30% dintre români apreciază reducerile online, pe care le pot accesa mai uşor, în timp ce respectă măsurile de distanţare socială, acum crescute în toată ţara din cauza noilor cifre îngrijorătoare în cazurile pozitive Covid-19.

Mai mult: 23% dintre respondenţi spun că e mult mai plăcut să faci cumpărături online în prezent, decât cumpărături din magazinele fizice. 29% dintre aceşti oameni afirmă că pandemia le-a sporit numărul de comenzi online. 10% dintre respondenţi au răspuns că acum sunt speriaţi să cumpere haine, încălţăminte şi alte accesorii din magazinele fizice. Pe de altă parte, 11% cumpără în mod obişnuit din magazinele fizice şi nu vor renunţa la acest obicei.

În prezent, 1 din 3 români decide să intre într-un magazin fizic pentru a cumpăra haine şi accesorii dacă magazinul este aproape şi dacă sunt campanii de reduceri afişate în vitrină.

Alte statistici - cumpărăturile online şi pandemia Covid-19

       69% dintre români încă apreciază că pot atinge şi proba hainele în magazinele fizice, spre deosebire de magazinele online

       14% dintre respondenţi au răspuns că măsurile de distanţare socială nu sunt respectate suficient în magazinele fizice

       11% dintre participanţii la studiu spun că oferta din magazinele fizice nu mai este atât de variată ca în perioada pre-pandemie

       Românii se concentrează pe magazinele de proximitate şi outleturi când fac shopping de haine şi accesorii; respondenţii au afirmat că preferă să cheltuiască bugetul de cumpărături pentru haine şi accesorii pe branduri mass-market, ca Zara, Mango, H&M (+30%), câteva branduri premium, precum Calvin Klein, Guess (+28%) şi pe branduri sustenabile (+16%). 34% vor cheltui mai puţini bani pe brandurile de lux  

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările