Probleme pentru clienţii Banca Transilvania. Reacţia companiei: „Suntem pe baricade“

Probleme pentru clienţii Banca Transilvania. Reacţia companiei: „Suntem pe baricade“

Clienţii Banca Transilvania au întâmpinat, vineri după-amiază, o serie de probleme la plata cu cardul, anunţă banca. Reprezentanţii băncii au transmis că sunt „pe baricade”.

UPDATE 19.10 Banca Transilvania a trimis o poziţie oficială în legătură cu intermitenţele în funcţionarea cardurilor.

„La BT au fost anumite intermitenţe azi în ceea ce priveşte cardurile, aşa cum am anunţat oficial. Ne pare rău pentru disconfortul generat. Am fost şi suntem pe baricade în sediile noastre, prin Call Center, Facebook şi Sediul Central. Acolo unde este cazul, oferim clienţilor asistenţă în mod direct, aşa încât aceştia sunt rugaţi să ne contacteze la numărul de telefon 0264 30 80 28”, au transmis reprezentanţii BT pentru „Adevărul”.


„Important pentru clienţii BT – întâmpinăm unele intermitenţe la plăţile cu cardul. Sistemele funcţionează, dar intermitent. Revenim cu updates”, au anunţat reprezentanţii Banca Transilvania, pe Facebook.

Unii clienţi au raportat probleme la plata cu cardul. 

„Apare tranzacţie eşuată, dar banii s-au luat de 3 ori”, a scris o clientă. 

„Nu pot nici să plătesc cu cardul, nici să scot bani de pe card”, a scris altă clientă.

„Am încercat să fac o plată online. Plata s-a refuzat de mai multe ori, însă banii au fost luaţi din cont de fiecare dată”, a scris un alt client.

Aceeaşi problemă a fost semnalată de numeroşi clienţi ai băncii.

La circa 20 de minute după, în jurul orei 17.25, Banca Transilvania a revenit, spunând că plăţile funcţionează normal. 

De asemenea, BT roagă clienţii care au avut probleme să lase numărul de telefon, în privat, pentru a putea fi contactaţi. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: