Cîţu, despre amânarea ratelor: Unele bănci s-au supărat. Vom face un portal special unde românii pot face reclamaţii

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto gov.ro
Foto gov.ro

„Ştiu că băncile s-au supărat, dar trebuie să fim solidari. Lansăm la Ministerul Finanţelor Publice un portal unde pot să ne scrie cetăţenii care întâmpină dificultăţi în relaţia cu băncile”, a declarat Florin Cîţu, ministrul Finanţelor.

Ministrul de Finanţe, Florin Cîţu, anunţă lansarea unui portal, unde clienţii pot raporta dacă băncile încalcă OUG privind amânarea ratelor la credite. Ministrul face apel la solidaritate, în contextul coronavirusului.

Florin Cîţu anunţă, la RFI, lansarea unui portal, unde clienţii care întâmpină dificultăţi în relaţia cu băncile pot face o sesizare: ”Luni lansăm la Ministerul Finanţelor Publice un portal, unde cetăţenii români care întâmpină dificultăţi în relaţia cu băncile pot să ne scrie şi vom verifica dacă aceste norme sunt aplicate, aşa cum le-am făcut noi, de către sistemul bancar”.

Ministrul de Finanţe spune că înţelege nemulţumirile băncilor, dar declară că pentru el sunt mai importanţi clienţii acestora, în perioada crizei generate de coronavirus: ”Vom merge în sprijinul clienţilor. Ştiu că băncile s-au supărat acum şi avem discuţii cu ele în continuare, dar trebuie să înţeleagă că este o perioadă dificilă şi pentru noi, ca Guvern, este foarte important ca oamenii să nu aibă această problemă. Critica băncilor o înţeleg, este un cost pentru bănci, îl vor suporta, dar trebuie să fim solidari şi toţi să suportăm o parte din acest cost”.

Întrebat dacă se aşteaptă ca unele bănci să fie reticente, Florin Cîţu a răspuns: ”Nu, nu mă aştept şi de aceea am şi făcut acest portal prin care oamenii ne vor spune din propria experienţă dacă sunt probleme sau nu, dacă au fost refuzaţi. Pe mine mă interesează ca băncile să respecte întru totul normele de aplicare, care sunt făcute de Ministerul Finanţelor Publice”.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite