Autostrada A1 Sibiu - Piteşti. Cum arată lucrările pe lotul 1 Sibiu - Boiţa

Autostrada A1 Sibiu - Piteşti. Cum arată lucrările pe lotul 1 Sibiu - Boiţa

Foto: Captură Video

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, joi, că în cadrul Autostrăzii A1 Sibiu – Piteşti, pe lotul 1 Sibiu – Boiţa, se continuă lucrările de cofrare, armare şi turnare betoane pe cofrajele tip eşafodaj atât spre Boita cât şi spre Sibiu.

„Raport de progres al proiectului „Autostrada A1 Sibiu-Piteşti", lot 1, Sibiu Boiţa. Se continuă lucrările de cofrare, armare şi turnare betoane pe cofrajele tip eşafodaj atât spre Boită cât şi spre Sibiu.”, transmit reprezentanţii CNAIR.
 
Potrivit acestora, cele mai noi imagini de pe primul lot al autostrăzii Sibiu – Piteşti au fost transmise de Ioan Adrian Gică, un pasionat de infrastructră.
 
În data de 16 septembrie acesta a transmis:  „Azi a fost turnat segmentul 7 la calea de rulare Sibiu al Viaductului Talmacel de la km 12 al autostrazii Sibiu-Piteşti lot 1 Sibiu-Boita,de asemenea au continuat lucrările de cofrare, armare si turnare betoane pe cofrajele tip eşafodaj atât spre Boita cât si spre Sibiu la calea Boita.Se lucreaza susţinut şi la sistemul de cărucioare de la pila 2 pe sensul Boita, la finalizarea cofrajelor, dar si a armaturilor, semn că în curând va pleca la drum acest sistem.”
 
Luna trecută, fostul ministrul al Transporturilor, Cătălin Drulă, anunţa:  „De departe, cea mai amplă lucrare de pe tronsonul dintre Sibiu şi Boiţa este viaductul Tălmăcel. Cu o lungime de 650 de metri şi cu o înălţime a picioarelor de până la 30 de metri, acest pod casetat şi executat în consolă, cu 8 deschideri, este construit după cele mai noi standarde în domeniu”, a scris pe pagina sa de Facebook, Cătălin Drulă.
 
Potrivit acestuia, segmentul Sibiu-Boiţa mai cuprinde:
 
- încă un viaduct, la Tălmaciu, cu 10 deschideri şi lung de 400 de metri;
 
- 2 noduri rutiere;
 
- 2 spaţii de servicii;
 
- 27 de poduri şi pasaje;
 
- tot atâtea podeţe.
 
„Stadiul lucrărilor pe lotul 1 al A1 Piteşti-Sibiu este de 46%, iar acestea vor fi încheiate în avans - în 2022, conform termenelor asumate de constructor - mai ales că acest şantier este deblocat integral”, a mai transmis ministrul în august.
 
Pe traseul dintre Sibiu şi Boiţa sunt 27 de structuri, poduri şi pasaje, cel mai important fiind viaductul de la Tălmăcel. Contractul pentru proiectarea şi construirea primului lot al Autostrăzii A1 Sibiu – Piteşti a fost semnat în primăvara anului 2019 pentru 613 milioane lei, iar termenul de realizare este de 36 de luni.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările