A fost deschisă circulaţia pe ultimul segment al Centurii Bacău. Lucrările au fost finalizate cu şase luni mai devreme

A fost deschisă circulaţia pe ultimul segment al Centurii Bacău. Lucrările au fost finalizate cu şase luni mai devreme

Foto: Facebook DRDP Iaşi Oficial

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a deschis miercuri, circulaţia pe ultimul segment al Centurii municipiului Bacău, braţul nordic cu o lungime de trei kilometri.

Tronsonul, ultimul dintre cele trei ale Variantei Ocolitoare Bacău, are o lungime de 3,16 km şi asigură legătura între DN 15 (spre Piatra Neamţ) şi DN 2. Recepţia lucrărilor a fost urmată de deschiderea traficului rutier, începând cu ora 13:00.
 
„S-a deschis traficul pe braţul nordic al Centurii Bacău (între DN2 şi DN15). Tot de astăzi se circulă şi pe bretelele nodului Holt care face legătura dintre A7 şi drumul spre Vaslui (DN2F).”, au transmis reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructură pe Facebook.
 
„Miercuri, 04.08.2021, CNAIR a făcut recepţia la terminarea lucrărilor de construcţie a Variantei Ocolitoare Bacău, punându-se în trafic ultimii 3,177 km ai acestui obiectiv de investiţii.”, a transmis şi CNAIR.
 
Sursa citată aminteşte că, la data de 7 ianuarie 2019, CNAIR a semnat cu ASOCIEREA SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL contractul pentru proiectarea şi execuţia VO Bacău în lungime de 30,842 km din care 16,269 km la profil de autostrada.
 
Termenul contractual de finalizare al acestui proiect care conţine 7 poduri, 9 pasaje şi un nod rutier era 22.01.2022. Astfel, recepţia acestui ultim tronson are loc cu aproximativ o jumătate de an mai devreme faţă de termenul contractual ianuarie 2022. Centura Bacău a costat 668 milioane lei, fonduri europene.
 
Declaraţie Director Adjunct Direcţia Implementare-Drumuri Naţionale - Inginer Otilia Nuncă: 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările