Ce trebuie să ştii despre schimbarea furnizorului? Ne răspunde Nova Power & Gas, furnizor care îţi poate asigura facturi reduse cu până la 25% faţă de preţurile anterioare reglementate.

Trebuie să îmi schimb reţeaua de ţevi de gaz ca să trec la alt furnizor?

Desigur că nu. Reţeaua de distribuţie rămâne aceeaşi, doar furnizorul se schimbă. Pe factură este evidenţiat şi acum, separat, tariful de distribuţie, care rămâne neschimbat şi se va regăşi şi pe factura noului furnizor.

Ce presupune schimbarea furnizorului? E un proces complicat?

Procedura de schimbare diferă de la un furnizor de la altul. De exemplu, Nova Power & Gas se numără printre puţinii furnizori din piaţă care oferă posibilitatea de contractare online, în câtiva paşi simpli, pe http://novapg.ro/calculator:

  • Clientul introduce localitatea şi consumul din ultima factură şi i se generează oferta cu tarife de distribuţie incluse, dar şi valoarea estimată a facturii
  • Dacă este mulţumit de oferta propusă, avansează la pasul următor unde completează datele contractuale, încarcă câteva documente necesare (copie dupa buletin, o factură recentă şi actul de spaţiu pentru locaţia de furnizare), apoi i se genereaza automat documentele contractuale şi semnează totul online.

Simplu, rapid, chiar şi de pe mobil, fără alte drumuri sau timp pierdut. De acolo, ne ocupăm noi.

Cât durează să trec la Nova Power Gas?

Generarea ofertei şi semnarea contractului se realizează online, în doar câteva minute, pe site-ul nostru http://novapg.ro/calculator. Imediat, noi demarăm formalităţile de mutare, conform regulamentului ANRE. Mutarea efectiva are loc în aproximativ 21 de zile, cel mai probabil începând cu următorul ciclu de facturare.

Există riscul să rămân fără energie sau gaz în caz că îmi schimb furnizorul?

Tocmai pentru că piaţa este puternic reglementată, nu există nici un fel de riscuri pentru consumatorii finali.  În cazul în care un furnizor creşte preţul semnificativ sau nu mai poate furniza serviciile contractate, consumatorul va trece imediat la alt furnizor, dintr-o listă extinsă de opţiuni din care poate alege. În plus, reglementările ANRE nu permit întreruperea alimentării cu gaze. Singurul scenariu în care un consumator poate ajunge să fie deconectat este pentru neplata facturii.

Cum plătesc facturile şi cine citeşte contorul?

Nova Power & Gas oferă mai multe opţiuni de plată pentru consumatori, cu accent pe confort şi uşurinţă. Încurajăm plata online, din contul de client, mai ales în condiţiile distanţării sociale, dar clienţii pot plăti şi prin terminalele de plată PayZone, aplicaţia Pago, prin transfer bancar sau fizic, cu factura, la BCR sau Banca Transilvania. În ceea ce priveşte citirea contorului, acesta este realizată ca şi până acum, de distribuitor, care ne transmite apoi datele pentru facturare.

Dacă am defecţiuni cine se ocupă de reparaţii?

Defecţiunile ţin de reţeaua de distribuţie, deci de distribuitor, nu de furnizor. Aşadar, consumatorul va contacta în continuare distribuitorul din localitate, mai exact compania care operează reţeaua de distribuţie.

Companie românească, activă pe piaţa de energie electrică şi gaze naturale încă din 2007, Nova Power & Gas răspunde nevoilor consumatorilor printr-o ofertă integrată de servicii, cu accent principal pe eficientizarea costurilor.  Oferta propusă de Nova Power & Gas clienţilor din întreaga ţară este de 65 lei + TVA/MWh (preţ garantat până la 31.12.2020) sau 69 lei + TVA/ MWh (preţ garantat până la 30.06.2021).