Retailerul francez Auchan rămâne pe piața din Rusia și deschide un nou magazin UPDATE
0Retailerul francez Auchan intenţionează să deschidă un nou magazin în Rusia în care să vândă aproape exclusiv produse marca proprie, în condiţiile în care multe companii occidentale au ieşit de pe piaţa rusă după invadarea Ucrainei, transmite Reuters, potrivit Agerpres.
Auchan Retail Russia a informat că noul magazin "My Auchan" va oferi un sortiment de aproximativ 900 produse, din care 90% vor fi produse alimentare marca proprie Auchan.
Decizia Auchan de a-şi menţine prezenţa în Rusia a determinat Ucraina să ceară boicotarea lanţului francez de magazine.
Auchan susţine că principala sa misiune în Rusia este de a aproviziona populaţia cu produse de calitate la preţuri accesibile.
Auchan are aproximativ 30.000 de angajaţi, 231 de magazine şi afaceri online în Rusia.
Într-un drept la replică trimis la redacție, Auchan group neagă informația publicată de Reuters și preluată de Agerpres.
Publicăm mai jos dreptul la replică așa cum a fost transmis:
În urma publicării unei informații false de către Reuters, preluată acum de mai multe publicații media europene, Auchan neagă categoric deschiderea unui nou magazin în Rusia.
Nu, Auchan nu deschide noi magazine și nici nu creează noi spații de vânzare în Rusia.
Nu, Auchan nu și-a propus niciodată dublarea numărului de magazine în această țară. Această "informație" nu apare nicăieri în comunicările sau planurile strategice ale Auchan Rusia sau Auchan Retail. Aceasta este o știre falsă.
Da, Auchan Retail a oprit toate investițiile în filiala sa din Rusia.
Da, Auchan Retail respectă întocmai termenii embargourilor și sancțiunilor actuale, funcționând în cadrul strict al legii.
Auchan Rusia a anunțat pe 9 martie rebrandingul unui magazin deja existent în Moscova (sub marca Attak) în marca "MyAuchan", un format și o marcă de ultraproximitate inaugurate în această țară în 2016.
Auchan Retail rămâne astfel fidel angajamentului său de a rămâne deschis în Ucraina și Rusia, pentru a permite populației civile din aceste țări să aibă în continuare acces la o alimentație de calitate la cel mai corect preț. Această misiune continuă.