Produsele AQUA Carpatica au ajuns pe rafturile magazinelor Whole Foods Markets din California

0
Publicat:
Ultima actualizare:
AQUA Carpatica a fost lansată pe piaţa românească la finele anului 2010 ca operaţiune investiţională greenfield
AQUA Carpatica a fost lansată pe piaţa românească la finele anului 2010 ca operaţiune investiţională greenfield

Produsele AQUA Carpatica au ajuns pe rafturile magazinelor Whole  Foods Markets din California, urmând să fie prezente în întreg lanţul din Statele Unite ale Americii, a anunţat într-un comunicat de presă agenţia PR  5WPR din New York.

Whole Foods Markets este un lanţ comercial american de produse alimentare naturale prezent pe întreg teritoriul Statelor Unite. Pe lângă acest lanţ, brandul AQUA Carpatica se mai comercializează în reţelele Kroger, la nivel naţional, şi Gelson’s şi Sprouts Farmers Markets, în California şi sud-estul Statelor Unite ale Americii. 

AQUA Carpatica este singura apa minerală din România care se vinde conform legislaţiei SUA în toate cele 50 de state, precum şi în prestigiosul magazin Harrods din Londra.

„România poate fi prezentă la nivel mondial prin produse premium de calitate cu valoare adaugată. Noi, AQUA Carpatica, promovăm izvoarele româneşti de apă minerală de o puritate unică în lume şi facem acest efort împreună cu promovarea frumuseţilor şi bogăţiilor munţilor Carpaţi. Considerăm că România are atuuri tangibile cu nimic mai prejos decât ţările occidentale“, a declarat Jean Valvis, Preşedinte-Director General Valvis Holding, într-un comunicat de presă.

AQUA Carpatica se exportă în Marea Britanie, Japonia, China, Emiratele Arabe Unite, Qatar, Kuvait, Regatul Bahrain, Regatul Arabiei Saudite, Oman, Rusia, Moldova, Germania, Ungaria, Spania, Australia şi Finlanda.

AQUA Carpatica a fost lansată pe piaţa românească la finele anului 2010 ca operaţiune investiţională greenfield, iar de la lansare a reuşit performanţe de notorietate şi vânzare absolut remarcabile. Politica de poziţionare internaţională a brand-ului AQUA Carpatica este una premium, cu un preţ cu 5% până la 15% mai mare decât al produselor Evian.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite