Povestea românilor care au fondat lanţul de magazine de bijuterii de lux Teilor: Cum şi-au început afacerea la 24 de ani

0
Publicat:
Ultima actualizare:
magazin-teilor FOTO Teilor

O poveste frumoasă începută acum 20 de ani, de doi tineri căsătoriţi, Florin şi Geanina Enache, fondatorii lanţului de magazine de bijuterii de lux, renumit deja peste hotare.

„Într-o încăpere dintr-o casă, pe strada Teilor din Piteşti. Aşa a început totul: cu un vis şi cu obiectivul de a lansa o mică afacere”, a declarat Florin Enache pentru „Adevărul”.

Doar 24 de ani, atât aveau cei doi antreprenori, care au văzut business-ul ca pe o oportunitate de viitor. 

În 1998-2000, ani în care influenţele comunismului nu dispăruseră complet, vremurile deveneau din ce în ce mai promiţătoare, iar apetitul pentru bijuterii creştea. Cererea era mare, clienţii căutau obiecte din aur, pe care să le achiziţioneze în diferite scopuri. 

„Primele bijuterii expuse au fost vândute de îndată. Apoi, a început lucrul cu furnizorii, iar lucrurile deveneau din ce în ce mai complexe”, povesteşte Florin Enache, amintindu-şi cum a pornit afacerea care, 20 de ani mai târziu, a ajuns un business românesc cu recunoaştere internaţională. 

Născut din ambiţie şi pasiune pentru bijuterii, TEILOR numără acum 54 de magazine fizice, atât în România, cât şi în Polonia, Bulgaria, curând şi Ungaria. În completarea magazinelor fizice sunt cele 4 site-uri internaţionale, lansate în anul 2021, ce marchează digitalizarea şi investiţiile tehnologice realizate de companie.

De ce Teilor?!

„Numele «TEILOR» este inspirat de strada Teilor, din Piteşti, acolo unde a fost înfiinţat primul magazin. Acest nume întruchipează pasiunea pentru bijuterii, complimentată de florile de tei şi parfumul lor unic ce reflectă esenţa brandului. 

Alinierea la trendurile internaţionale este o chestiune de determinare, pasiune şi îndrăzneală. Viteza, ca valoare TEILOR demonstrată mai ales în ultimii ani, face transferul de curaj către oamenii TEILOR - fie că e vorba de angajaţi sau clienţi. Iar pentru a oferi clienţilor experienţe premium, TEILOR aduce împreună viziunea, inovaţia, storytelling-ul şi execuţia impecabilă”, a spus Florin Enache.

„Autenticitate, experienţe memorabile, infuzarea încrederii în propria persoană – acestea sunt genul de motivaţii pe care bijuteriile le pot oferi clienţilor. E un schimb energetic incredibil, un cumul de emoţii şi un legacy pe care nu-l poţi întâlni la fiecare pas sau în ADN-ul unui brand. O bijuterie poate să transceadă generaţii şi să capete semnificaţii; în ea poţi să-ţi ascunzi amintirile, în timp ce le arăţi lumii întregi”, a continuat el.

Cât despre oameni, ei au fost mai bine de două decenii parte din evoluţia TEILOR, precizează fondatorul. 

„De la IT, Vânzări, Marketing, Digital, Creaţie, Achiziţii, Financiar, HR şi altele, fiecare departament reprezintă o faţetă a diamantului numit TEILOR. Astăzi, peste 450 de oameni sunt parte din universul TEILOR. Mulţi dintre ei au fost aproape încă de la începuturi; au evoluat alături de companie, au pus suflet în fiecare activitate, au devenit parte din familie. Au creat un dinamism fantastic, tocmai prin felul în care s-au raportat la fiecare zi: nu ca la un simplu job, ci ca la un stil de viaţă. Ei au făcut ca visul unui antreprenor să prindă aripi, să crească şi să depăşească graniţele României. Totul prin pură dedicare. Un organism viu într-o continuă mişcare”, povesteşte Florin Enache.

„TEILOR este un brand cu rădăcini locale şi mindset internaţional. Unul curajos, autentic şi de neoprit. Perfectat de oameni”, încheie el. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite