OTP Bank începe conversia creditelor în franci şi promite reduceri de până la 25% din sold. Nu beneficiază de ofertă cei cu întârzieri de peste 90 de zile

0
Publicat:
Ultima actualizare:
O clientă a OTP Bank a câştigat în vară în instanţă plata creditului în franci elveţieni la cursul iniţial
O clientă a OTP Bank a câştigat în vară în instanţă plata creditului în franci elveţieni la cursul iniţial

OTP Bank România a lansat programul de conversie a împrumuturilor acordate în franci elveţieni, urmând ca 80% dintre clienţii cu astfel de credite să beneficieze de o reducere de 17,5%-25% a soldului, urmată de conversia în euro sau lei, a anunţat miercuri banca.

Soluţiile sunt personalizate, în conformitate cu specificaţiile creditului, anul de acordare, rata iniţială a dobânzii şi destinaţia împrumutului, se arată într-un comunicat al instituţiei de credit.

„Soluţia noastră pe termen lung are ca scop asigurarea imediată a unui management echilibrat al fiecărui credit în franci elveţieni, oferind clienţilor noştri soluţii personalizate şi sustenabile. 80% dintre clienţi vor beneficia de o reducere cuprinsă între 17,5% şi 25% din soldul creditului. Acest program reprezintă una dintre cele mai competitive soluţii de pe piaţă“, a declarat directorul general al OTP Bank România, Laszlo Diosi.

Programul se adresează tuturor celor 10.500 de clienţi cu credite în franci elveţieni garantate cu ipotecă acordate de OTP Bank România.

Pot accesa programul clienţii care au întârzieri de cel mult 90 de zile la plata ratelor lunare, înregistrate la momentul conversiei. Clienţii cu restanţe mai mari de 90 de zile vor putea deveni eligibili dacă vor acoperi suma necesară astfel încât întârzierile lor să nu depăşească nivelul celor 90 de zile.

Programul de conversie a creditelor acordate în franci elveţieni oferit de OTP Bank va fi disponibil pentru următoarele trei luni. În această perioadă, clienţii vor fi invitaţi treptat în unităţile teritoriale ale băncii printr-o scrisoare, pentru a discuta despre tranzacţie şi a afla informaţiile necesare.

În plus, din 10 decembrie, clienţii vor putea accesa o platformă online special creată pentru a le fi prezentate soluţiile personalizate şi vor putea utiliza linii de call center dedicate.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite