Stadiul lucrărilor pentru redeschiderea circulaţiei feroviare pe ruta directă Bucureşti - Giurgiu Nord. Termenul de finalizare este anul viitor

Stadiul lucrărilor pentru redeschiderea circulaţiei feroviare pe ruta directă Bucureşti - Giurgiu Nord. Termenul de finalizare este anul viitor

Foto: facebook Sorin Grindeanu

CFR Infrastructură anunţă că se fac lucrări care au ca scop redeschiderea circulaţiei feroviare pe ruta directă Bucureşti - Giurgiu Nord. Proiectarea a fost realizată în totalitate iar stadiul execuţiei lucrărilor este de 27%, finanţarea fiind făcută din fonduri externe nerambursabile

Ştiri pe aceeaşi temă

Proiectul include reconstrucţia Podului de la Grădiştea, lucrări conexe pe linia CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontierǎ pe o distanţă de peste 97 de kilometri.
 
Potrivit unei informări date publicităţii marţi de CFR Infrastructură, lucrările pe ruta de cale ferată Bucureşti - Giurgiu Nord sunt realizate de compania PORR Construct, sunt finanţate din fonduri externe nerambursabile şi au ca termen finalizare anul 2023 pentru proiectare execuţie, transmite News.ro.
 
Stadiul lucrărilor este de sută la sută în ceea ce priveşte proiectarea şi 27% în ceea ce priveşte execuţia. 
 
În total, este vorba despre redeschiderea circulaţiei feroviare pe ruta directă Bucureşti - Giurgiu Nord, prin modernizarea liniei de cale ferată între staţiile Vidra şi Comana, reconstrucţia Podului de la Grădiştea, inclusiv lucrări conexe pe linia CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontierǎ e o distanţă de 97,1 kilometri. 
 
Proiectul include poduri, podeţe, lucrări de artă, construcţii civile noi în staţiile Grădiştea şi Comana, completarea uni instalaţii şi echipamentede semnalizare feroviarǎ, telecomunicaţii feroviare şi de informare a publicului cǎlǎtor (audio şi video) în toate staţiile şi haltele de pe traseu.
 
Lucrările presupun, de asemenea, înlocuirea traverselor, schimbarea prinderilor şinǎ- traverse, înlocuirea/ completarea componentelor aparatelor de cale, completare piatrǎ spartǎ, înlocuirea dalelor elastice sau de beton de la trecerile la nivel, curǎţarea şanţurilor şi rigolelor din lungul liniei, precum şi igienizarea clădirilor de cǎlǎtori şi a celor tehnice din toate staţiile şi haltele de pe traseu prin realizarea de reparaţii acoperişuri, zugrǎveli interioare şi exterioare, dotarea cu aparate individuale de climatizare, completare/înlocuire ferestre/tâmplǎrii interioare şi exterioare, reparaţii la instalaţiile interioare.
 
Calea ferată va trece prin Parcul Natural Comana care este arie protejată şi unde se vor realiza 10 subtraversări pentru mamifere mici şi 89 structuri de trecere (pe suprastructura căii) pentru amfibieni si reptile.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările