Forbes: Publicitatea face profituri chiar şi pe timp de criză

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Deşi afacerile din comunicare au scăzut în 2010 faţă de anul precedent, agenţiile de publicitate şi de media au raportat profituri care ar face invidios pe orice patron de presă sau de televiziune.

Declaraţiile, comentariile, „datul cu părerea" şi interpretările sunt inutile. Acum cifrele vorbesc. Dintre cele 34 de agenţii de publicitate, monitorizate de „Forbes România", doar cinci au înregistrat creşteri ale cifrei de afaceri faţă de anul 2009: Mercury 360, NEXT, 23 Communications Ideas, Lowe&Partners şi Ogilvy&Mather.

O agenţie s-a menţinut la acelaşi nivel: Odyssey Communication (-1%). În rest, businessul agenţiilor de publicitate s-a restrâns. Cifrele confirmă realitatea din ultimul an: tăieri drastice de bugete, proiecte şi campanii oprite, multe incertitudine, puţine iniţiative.

Cifra de afaceri cumulată a celor 34 de companii se ridică la 180 de milioane de euro, cu 19% mai mică decât cea calculată de „Forbes România" pentru anul 2009.

Vezi pe forbes.ro ierarhia agenţiilor de publicitate, media şi a celor de PR în anul 2010

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite