Fiscul cere ajutorul contribuabililor „pentru a deveni mai bun“: Ce părere aveţi despre serviciile electronice?

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Mirela Călugăreanu ANAF

ANAF a postat pe site-ul său un chestionar adresat contribuabililor, prin care cere ajutorul acestora „în vederea creşterii calităţii serviciilor” pe care le oferă telefonic şi electronic, chiar dacă din cauza problemelor pe care le are cu sistemul IT, site-ul funcţionează sporadic.

„Pentru că apreciem experienţa dumneavoastră, vă rugăm să transmiteţi opinii şi sugestii prin intermediul chestionarelor de mai jos, astfel încât serviciile pentru contribuabili oferite de ANAF, telefonice şi electronice, să fie îmbunătăţite:

- pentru asistenţă acordată telefonic prin CALL CENTER, dar şi prin alte numere de telefon ale ANAF: https://www.anaf.ro/ServTeleChestionar/

- pentru serviciile electronice: https://www.anaf.ro/ChestionarServElec/

Mulţumim celor care ne ajută să devenim mai buni!”, au transmis oficialii ANAF.

Imagine indisponibilă
Imagine indisponibilă
Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite