Enel anunță întârzieri la emiterea facturilor. Care este motivul

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Enel, care are peste 3 milioane de clienţi în România, a transmis, vineri, că facturile aferente consumului de energie electrică și gaze naturale din luna ianuarie vor fi emise cu întârziere.

Facturile la energie electrică și gaze vor întârzia, Foto: Shutterstock
Facturile la energie electrică și gaze vor întârzia, Foto: Shutterstock

Potrivit reprezentanților companiei, motivul este acela că se lucrează în continuare la actualizarea sistemelor informatice pentru implementarea celor mai recente măsuri de plafonare a prețurilor la energie electrică și gaze naturale, astfel încât acestea să se regăsească corect și complet în facturi.

Continuăm să lucrăm la actualizarea sistemelor noastre informatice pentru implementarea celor mai recente măsuri de plafonare a prețurilor la energie electrică și gaze naturale, astfel încât acestea să se regăsească corect și complet în facturi. În acest context, facturile aferente consumului de energie electrică și gaze naturale vor fi emise cu întârziere, lucru pentru care ne cerem scuze.”, a transmis Enel România, vineri, pe pagina de Facebook.

Conform datelor transmise de Observator News, luna trecută, clienţii Enel au primit facturile pentru consumul din decembrie, dar calculate doar pentru jumătate de lună, restul urmând să fie facturat în luna februarie.

Sursa citată menționează că, în cursul zilei de vineri, clienţii Enel au fost notificaţi de întârzierile la emiterea facturilor din ianuarie prin mesaje trimise pe mail precum:

Bun găsit. Așa cum știi, cele mai recente modificări legislative în domeniul energiei, cu impact asupra modului de facturare a consumului tău de energie electrică și gaze naturale, au intrat în vigoare în a doua parte a lunii decembrie 2022. În acest moment, noi, furnizorul tău de energie, continuăm să actualizăm sistemele noastre informatice, astfel încât să reflecte aceste modificări legislative. Acest lucru ne determină să emitem facturile aferente consumului tău de energie electrică și gaze naturale cu întârziere. Ne cerem scuze pentru acest lucru, însă această activitate este necesară pentru a reflecta corect și complet măsurile legislative referitoare la plafonarea prețului la energie.”

Enel nu este singurul furnizor de energie care are probleme cu emiterea facturilor către clienţi. Şi Hidroelectrica, companie cu peste jumătate de milion de abonaţi, reîncepe să trimită facturi în februarie după o întrerupere de câteva luni provocată de schimbarea sistemului informatic. Pentru unii clienţi ultima factură a venit pentru iunie.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite