Ea îi învaţă pe români ce înseamnă sucuri presate la rece

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Amra Makarevic. FOTO www.wall-street.ro
Amra Makarevic. FOTO www.wall-street.ro

Amra Makarevic are 35 de ani şi o experienţă de viaţă care pare desprinsă dintr-un film. S-a născut în Bosnia, a locuit în Australia şi l-a cunoscut pe soţul său, un român, tocmai în Londra. S-a stabilit în România în urmă cu şase ani şi a pus pe picioare o afacere cu sucuri presate la rece.

Amra Makarevic va participa in calitate de speaker in cadrul celei de-a patra editii a evenimentului retailArena – Go (g)Local, unde, va discuta, pe 26 octombrie, despre potentialul pe care il are un brand local de a gusta din succesul international. Inscrie-te la conferinta si beneficiezi de 20% reducere la orice bilet in saptamana 3-9 octombrie.

In martie 2015 antreprenoarea lansa pe piata Cold Pressed Juicery, o afacere care le propune romanilor o selectie de sucuri presate la rece. Amra a achizitionat in acest sens o presa profesionista pentru sucuri, in care a investit 25.000 euro, si a inchiriat un spatiu de 160 mp in zona de nord a Capitalei. In total, investitia initiala a urcat pana la 50.000-60.000 euro. De designul sticlelor s-a ocupat chiar ea, iar promovarea s-a realizat atat in online, cat si pe TV sau prin participarea la targuri de profil.

Au ajuns sa produca zilnic 100 de sucuri, ambalate in sticle de 380 ml. Pretul unei sticle de suc presat la rece este de 13 lei, produsele putand fi comandate online sau din cateva magazine specializate pe zona bio.

Citiţi continuarea articolului pe www.wall-street.ro

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite