Coca-Cola lansează un nou brand în România: FuzeTea

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania Coca-Cola lansează pe piaţa din România brandul FuzeTea, un nou Ice Tea ce reprezintă o fuziune între extractul de ceai, suc de fructe şi plante aromatice.

Lansat încă din anul 2012, acum brandul FuzeTea se lansează şi în Europa, ajungând simultan în 37 ţări, printre care şi România. La nivel global, brandul era prezent deja în peste 52 de ţări.

Pe piaţa românească, consumatorii se vor putea bucura de cinci variante FuzeTea: Black Icetea Lemon Lemongrass, Black Icetea Peach Hibiscus, Green Icetea Lime Mint, Black Icetea Forest Fruits,  Black Icetea Mango Pineapple.

 „Una dintre marile provocări pentru brandurile şi companiile de astăzi este să rămână relevante şi să se adapteze la preferinţele, nevoile şi stilurile de viaţă din ce în ce mai diverse ale consumatorilor. Lansarea FUZETEA pe piaţa din România este o oportunitate de a le oferi clienţilor noştri produse şi gusturi noi, în cât mai multe ocazii de consum şi un pas hotărât în călătoria noastră spre a deveni <<o companie pentru toţi>>. Categoria de ceai ready-to-drink este un segment important, cu o creştere fulminantă în ultimii ani, sincronizându-se perfect cu dorinţa noastră de a le oferi consumatorilor băuturi care să devină parte din viaţa lor”, spune Nicoleta Eftimiu, General Manager al Coca-Cola România. 

Lansarea brandului FuzeTea va fi susţinută de o investiţie semnificativă într-o campanie complexă de marketing, proiecte speciale şi activări construite în jurul experienţelor pe care le aduce noul produs. Campania de promovare declinată 360 de grade susţine şi amplifică ideea centrală a brandului – fuziunea ingredientelor din FuzeTea le oferă consumatorilor o revitalizare a simţurilor şi pauze mai plăcute.

Despre FUZETEA:

  • FUZETEA este o fuziune unică de extracte de ceai, arome de fructe, ierburi aromatice şi alte ingrediente, care le oferă consumatorilor un gust de ceai complex, proaspăt şi actual, o alternativă premium în categoria ceaiurilor ready-to-drink.
  • FUZETEA este unul dintre brandurile cu cea mai rapidă creştere, de ordinul miliardelor de dolari, din portofoliul companiei Coca-Cola.
  • Lansat în 2012 în 14 pieţe internaţionale, FUZETEA a cunoscut, în mai puţin de trei ani, o creştere accelerată, ajungând la o valoare de miliarde de dolari.
  • Apreciată deja în 52 de ţări la nivel global, FUZETEA se lansează, în ianuarie, simultan în ţări din Europa.
  • Variantele FUZETEA:  Black Icetea Lemon Lemongrass, Black Icetea Peach Hibiscus, Green Icetea Lime Mint, Black Icetea Forest Fruits şi  Black Icetea Mango Pineapple.
  • Noile variante au fost dezvoltate în Centrul de Cercetare şi Dezvoltare Coca-Cola din Bruxelles şi au fost adaptate preferinţelor consumatorilor europeni, oferindu-le acestora un gust de ceai proaspăt şi actual.
  • Extractul de ceai din FUZETEA provine din frunze de ceai cultivate în ferme care respectă în totalitate principiile agriculturii sustenabile, contribuind astfel la obiectivul global al companiei Coca-Cola de a avea, până în 2020, toate ingredientele cheie şi materia primă din surse 100% sustenabile.
  • Cele cinci variante sunt disponibile, din ianuarie, în cele mai mari lanţuri de retail din România, în sticle tip PET de 0,5 l şi 1,5 l şi sticle returnabile de 0,25 l.
  • Băuturile FUZETEA au un conţinut scăzut de calorii, de 19, respectiv 20 de calorii pe 100 ml, în funcţie de aromă, fiind îndulcite cu un amestec de zahăr şi îndulcitor hipocaloric din stevia, de origine naturală.
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite