eMAG a intrat în etapa finală a fuziunii cu Extreme Digital în Ungaria

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Depozit Emag FOTO EMAG

Fuziunea dintre eMAG şi Extreme Digital a intrat în etapa finală care le dă posibilitatea clienţilor din Ungaria să acceseze aproape 4 milioane de produse de pe o platformă unică, eMAG.hu, inclusiv prin aplicaţia mobilă eMAG.

Pe lângă simplificarea experienţei de shopping, cei peste 2 milioane de clienţi eMAG din Ungaria vor beneficia de acces la un număr mai mare de produse, preţuri mai bune, comoditate mai mare prin servicii de livrare şi retur la standarde înalte.

Astfel, anul acesta eMAG, împreună cu firma de curierat Sameday, vor extinde reţeaua easybox din Ungaria de la 450 la 700 de unităţi, pentru a le oferi clienţilor o experienţă care răspunde noilor obiceiuri de consum amplificate de evoluţia rapidă a ecommerce, mai mult timp pentru activităţile importante din vieţile lor, dar şi economii la bugetul personal.

Totodată, livrarea va fi accelerată odată cu finalizarea investiţiei în valoare de 100 de milioane de euro în primul depozit eMAG din afara României, situat în Dunaharaszti, lângă  Budapesta, la începutul lui 2023. În acelaşi timp, noul depozit le va facilita clienţilor din Ungaria accesul la o gamă şi mai mare de produse din toate categoriile.

Potrivit firmei de cercetare de piaţă GKID, eMAG este liderul sectorului de comerţ online din Ungaria. La acest lucru contribuie semnificativ platforma eMAG Marketplace locală, unde activează şi peste 2.000 de parteneri români, care realizează mai mult de 40% din veniturile platformei.

„Ne bucurăm că am ajuns în etapa în care activăm sub un singur brand, pe o platformă comună, şi că le putem oferi clienţilor noştri din Ungaria o experientă de shopping superioară şi servicii de livrare mai rapidă, cu ajutorul tehnologiei şi al know-how-ului dezvoltate în România. Acest nou pas în dezvoltarea internaţională a eMAG ne susţine în strategia noastră de a crea cel mai mare ecosistem de ecommerce din regiune, prin oferirea unei game mai variate de produse şi prin dezvoltarea de servicii care răspund nevoilor în continuă transformare ale clienţilor noştri din toate ţările în care activăm,” a declarat Daniel Spiridon, VP Business Development & Strategy eMAG.

În vederea extinderii internaţionale, care reprezintă un pilon de creştere pentru dezvoltarea companiei, eMAG a demarat anul trecut un plan de investiţii de 785 milioane de lei pe următorii doi ani.

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite