Business-uri care înfloresc în vremea coronavirusului: vânzările de bideuri, în creştere

Business-uri care înfloresc în vremea coronavirusului: vânzările de bideuri, în creştere

Bideurile, un business înfloritor în perioada epidemiei de coronavirus FOTO Shutterstock

Vânzările de bideuri au crescut după ce magazinele au fost golite de stocurile de hârtie igienică. Hârtia igienică a fost cumpărată în cantităţi mari de oamenii speriaţi de pandemia COVID-19, scrie Mediafax.

Ştiri pe aceeaşi temă

Mărci producătoare de bideuri, precum Brondell şi Tushy, au consemnat o creştere semnificativă a cererii în ultimele zile, transmite Business Insider Nederland.

Pe lângă produsele care nu sunt perisabile, hârtia igienică a fost cumpărată în cantităţi mari de oamenii speriaţi de pandemia COVID-19. De aceea, unele magazine au restricţionat numărul de suluri care pot fi achiziţionate de un client.

Daniel Lalley, un purtător de cuvânt al Brondell, a declarat că acum compania vinde un bideu la două minute pe Amazon şi aproximativ 1.000 de unităţi pe zi. Pe toate canalele de retail, cererea pentru bideuri Brondell a crescut cu 300%, potrivit lui Steven Scheer, preşedintele companiei.

Hygiene for Health, un distribuitor de astfel de produse, a consemnat de asemenea o creştere mare a cererii. Cererea pentru un model a crescut cu 50% în ultimele 14 zile.

Tushy, un startup din domeniu, a anunţat că veniturile sale din vânzarea de bideuri s-au triplat în ultima săptămână.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările