Şeful Volkswagen: Sunt necesare reduceri „masive“ de costuri. Investiţiile care nu sunt esenţiale sunt tăiate, bonusurile angajaţilor scad

Şeful Volkswagen: Sunt necesare reduceri „masive“ de costuri. Investiţiile care nu sunt esenţiale sunt tăiate, bonusurile angajaţilor scad

Volkswagen a instalat un soft care trişa în privinţa emisiilor pe 11 milioane de autovehicule

Noul şef al Volkswagen, Matthias Mueller, a declarat marţi că grupul auto va trebui să facă reduceri „masive“ de costuri pentru a trece peste scandalul emisiilor, scrie CNBC.

Adresându-se personalului, Mueller a spus că grupul poate depăşi criza şi să devină mai puternic în urma acestuia, adăugând că impactul financiar al crizei nu este încă foarte clar. El a mai spus că grupul va face tot posibilul pentu a limita impactul asupra locurilor de muncă. 
 
Grupul va amâna sau anula investiţiile care nu sunt esenţiale, a spus Mueller în faţa de 20.000 de angajaţi adunaţi în faţa sediului Volkswagen
 
Aproximativ o treime din cei 600.000 de angajaţi ai Volkswagen la nivel mondial se află în Germania.
 
Volkswagen a pierdut zeci de miliarde de euro din capitalizarea bursieră în urma scandalului, după ce grupul german a recunoscut că a instalat un soft care trişează în privinţa emisiilor pe 11 milioane de autovehicule vândute la nivel mondial. 
 
Bernd Osterloh, preşedinte al Consiliilor Generale şi Grupurilor de Lucru ale mărcii Volkswagen, a afirmat că toate proiectele şi investiţiile programate de companie trebuie reanalizate. Scandalul va reduce şi bonusurile angajaţilor, a mai spus el.
 
Un număr de 8 milioane de autoturisme din cele 11 milioane cu probleme au fost vândute în Europa.
 
Potrivit Bloomberg, liderii sindicali presează pentru scăderea costurilor cu cercetarea şi dezvoltarea, în vreme ce conducerea vrea şi o serie de reduceri ale cheltuielilor cu personalul. Anul trecut, conglomeratul german a cheltuit 17,4 miliarde de dolari pe cercetare şi dezvoltare, echivalentul sumelor combinate ale Apple şi Google sau ale Ford şi General Motors. Costurile cu personalul sunt 16,7% din totalul vânzărilor, cel mai mare nivel din 1997 încoace, în vreme ce costurile de achiziţie (publicitate, promoţii etc) sunt şi ele la un nou maxim.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările