Un nou fintech intră pe piaţa românească: Cu aplicaţia Mokka „cumperi acum, plăteşti mai târziu”. Cum funcţionează  VIDEO

Un nou fintech intră pe piaţa românească: Cu aplicaţia Mokka „cumperi acum, plăteşti mai târziu”. Cum funcţionează  VIDEO

Revo Technologies, o companie fintech care operează sub brandul Mokka, specializată în servicii de tip „Cumperi acum, plăteşti mai târziu” (Buy Now Pay Later), anunţă intrarea pe piaţa românească.

Mokka este unul dintre cei mai importanţi jucători în Europa Centrală şi de Est pe acest segment ce cunoaşte o creştere rapidă, care permite clienţilor să cumpere instant şi să plătească produsele sau serviciile în baza unui plan de plată avantajos. Numai în anul 2019, Revo a finanţat peste 750.000 de achiziţii în peste 7.000 de magazine online şi offline din regiune.
 
“Serviciile de tip „Cumperi acum, plăteşti mai târziu” înregistrează o creştere în popularitate în întreaga lume, atât în rândul comercianţilor de top cât şi al consumatorilor din Generaţia Y.
 
Suntem încântaţi să fim primul fintech care introduce acest serviciu în România, unde vedem o oportunitate extraordinară de a transforma experienţa de cumpărare, oferind o alternativă mai bună la produsele bancare tradiţionale.
 
Penetrarea ofertelor de finanţare în rândul consumatorilor din România este relativ scăzută şi există o cerere mare pentru alternative la bănci în special atunci când vine vorba de consumatorii mai tineri. În plus, un serviciu ca al nostru aduce beneficii clare pentru comercianţii de retail care doresc o creştere a valorii coşului de cumpărături, o rată de conversie mai mare, cât şi loialitate sporită a clienţilor, a declarat Irene Shvakman, cofondatoare Revo Technologies.
 
România este a treia ţară în care Revo se extinde, fintech-ul operând deja în Polonia şi Rusia, pieţe unde are peste 4,5 milioane de clienţi înregistraţi. Revo a construit parteneriate cu sute de comercianţi de top din domenii, precum modă, încălţăminte, bijuterii, articole pentru copii, sport, sănătate şi frumuseţe, turism, decoraţiuni pentru casă, bricolaje, electronice şi altele.
 
Revo oferă partenerilor o soluţie omnichannel flexibilă, ce le facilitează acestora procesul de integrare în platformă şi le pune la dispoziţie opţiunea de a le oferi clienţilor o modalitate de a plăti în rate pentru achiziţiile lor. Serviciile Revo vor fi disponibile consumatorilor finali în România sub marca Mokka în a doua jumătate a anului 2020.
 
Spre deosebire de produsele tradiţionale de finanţare disponibile în prezent pe piaţa românească, utilizatorii Mokka nu trebuie să meargă la bancă, să completeze documente sau să aştepte să primească aprobarea şi cardul.
 
 
Platforma Mokka permite înregistrarea instantă a oricărui client în mai puţin de 2 minute online sau prin aplicaţia mobilă disponibilă direct în magazinele partenerilor. După înregistrare, cumpărătorul poate efectua imediat achiziţii, pe care le va achita ulterior cu un plan simplu de plăţi lunare.
 
Clienţii Mokka nu au nevoie de carduri de plată, deoarece toate tranzacţiile sunt realizate digital, prin intermediul platformei proprii.
 
Soluţia Revo oferă beneficii semnificative pentru comercianţi. Datorită tehnologiei omnichannel, retailerii pot oferi serviciul Mokka, atât în magazinele fizice, cât şi în cele online, inclusiv prin intermediul aplicaţiilor mobile proprii.
 
Ofertele de finanţare şi planurile de plată pot fi personalizate în funcţie de nevoile fiecărui comerciant. Experienţa pe alte pieţe arată că, atunci când folosesc aplicaţia Mokka, consumatorii fac cumpărături semnificativ mai mari şi mai frecvente, crescând astfel valoarea coşului de cumpărături şi a ratei de conversie în magazine. 
 
„Suntem în discuţii avansate cu numeroşi retaileri şi furnizori de servicii locali pentru a permite o lansare rapidă în acest an. În Polonia şi Rusia, milioane de utilizatori, în special din rândul generaţiei millennials, au descoperit deja avantajele, uşurinţa şi comoditatea acestui mod de cumpărare, devenind astfel metoda lor preferată de plată.
 
Dorim să construim exact acest gen de experienţă şi în România dar şi pe alte pieţe din Europa centrala şi de Est”, a declarat Ştefan Vârgolici, Country Manager pentru Revo Technologies România, responsabil de lansarea Mokka pe piaţa românească.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările