Un renumit retailer de produse electro-it a introdus etichetele electronice în toate magazinele din ţară

Un renumit retailer de produse electro-it a introdus etichetele electronice în toate magazinele din ţară

Unul dintre cei mai cunoscuţi retaileri din domeniul electro-it a introdus etichetele electronice în toate magazinele din ţară, în urma unei investiţii de 5 milioane de euro.

„Altex România, liderul pieţei de electro-IT, a investit cinci milioane de euro ȋntr-un sistem inteligent, care aliniază preţurile din magazinele fizice, ȋn timp real, la cele din magazinul online, cu ajutorul etichetelor electronice. Ȋntreg procesul a durat aproximativ doi ani, iar măsura este, acum, implementată ȋn toate magazinele Altex şi Media Galaxy din ţară”, a informat compania.
 
Totodată, materialele promoţionale (postere, afişe etc.) din magazinele Altex şi Media Galaxy au fost ȋnlocuite cu ecrane digitale. 
 
 „Brandul Altex a devenit sinonim cu garanţia celui „mai mic preţ din România”, ȋn cele aproape trei decenii de existenţă. Modernizarea etichetelor ne ajută să actualizăm, ȋn timp real, preţurile şi să aliniem ofertele promoţionale din magazinele fizice, cu cele din magazinul online. Ȋn acelaşi timp, datorită soft-ului de gestionare a datelor, eliminăm potenţiale erori umane ȋn semnalizarea preţurilor, dar şi eventuale diferenţe ȋntre preţul de raft şi cel de la casă”, a declarat Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex România.
 
Un alt avantaj pe care ȋl oferă etichetele moderne este că afişează un cod QR care, odată scanat, duce clienţii ȋn pagina produsului respectiv, din magazinul online, unde pot afla mai multe detalii despre produs sau ȋl pot comanda direct online, după ce l-au văzut ȋn magazin.
 
Introducerea etichetelor electronice şi a displayurilor digitale asigură, de asemenea, o vizibilitate crescută a produselor şi ofertelor, la raft, şi oferă clienţilor o mai bună experienţă de cumpărare şi garanţia celui mai mic preţ. 
 
Noile soluţii electronice şi digitale elimină consumul de hârtie din magazinele Altex şi Media Galaxy, iar tehnologia LED folosită la ecranele digitale reduce consumul de energie. Aceste măsuri promovează o atitudine responsabilă faţă de mediul ȋnconjurător şi se ȋnscriu ȋn strategia Altex de a deveni o companie ,,verde”. 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările