Una dintre cele mai cunoscute pizzerii se relansează şi deschide trei noi magazine

Una dintre cele mai cunoscute pizzerii se relansează şi deschide trei noi magazine

FOTO 123 RF

Una dintre cele mai cunoscute pizzerii se relansează şi deschide trei noi magazine sub un nou slogan: „Se ştie dintr-o felie”.


Jerry’s Pizza, cel mai important operator din segmentul delivery şi take-away de pe piaţa autohtonă, va investi aproximativ un milion de euro în procesul de rebranding început în luna aprilie. Noul slogan Jerry’s Pizza „Se ştie dintr-o felie” susţine şi consolidează poziţionarea brandului, recunoscut pentru calitatea ingredientelor şi gustul unic al produselor. 
 
Dezvoltarea conceptului de rebranding a presupus o reevaluare a strategiei de brand, schimbarea identităţii şi a discursului brandului, precum şi consolidarea imaginii Jerry’s Pizza atât intern, cât şi extern. Campania a debutat cu anunţarea schimbărilor în cadrul unei serii de evenimente dedicate angajaţilor Jerry’s Pizza şi va continua cu acţiuni de comunicare cu accent în digital, social media, dar şi canalele media tradiţionale.
 
În următoarea perioadă, lanţul de magazine Jerry’s Pizza îşi va concentra eforturile în procesul de rebranding şi aliniere la noua identitate vizuală care va implica schimbări la nivel de logo, ambalaje, uniforme, flota de autovehicule şi scutere, precum şi reamenajarea celor 18 magazine existente.
 
De asemenea, Jerry’s Pizza are în planul de dezvoltare din acest an extinderea flotei de livrare, dar şi a reţelei de magazine prin deschiderea a încă trei locaţii sub noul branding. 
 
“Încă de la început, inovaţia a fost ingredientul principal al produselor Jerry’s Pizza. Spre exemplu, am oferit clienţilor posibilitatea de a-şi personaliza pizza cu toppingurile preferate, am dat curs multor cerinţe speciale venite din partea consumatorilor, am creat reţete noi şi am introdus în meniu produse vedetă disponibile doar în magazinele noastre. Este în ADN-ul nostru să inovăm şi să personalizăm. Astfel, ideea de rebranding a venit în mod natural, din dorinţa de a comunica mai actual, mai dinamic şi de a fi mereu cu un pas înainte’‘, a declarat Jerry Dauteuil, General Manager Jerry’s Pizza.
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: