Un operator de telefonie reduce cu 100% tarifele pentru angajaţii care muncesc de acasă

Un operator de telefonie reduce cu 100% tarifele pentru angajaţii care muncesc de acasă

FOTO Shutterstock

Un operator de telefonie din România anunţă o măsură de urgenţă pentru companiile afectate de oprirea economiei din cauza epidemiei de coronavirus, inclusiv sprijinirea angajaţilor care muncesc de acasă, cărora le oferă o reducere de 100%, timp de o lună, la extraopţiunea de servicii de voce mobilă şi internet 4G nelimitat.

Telekom Romania oferă comunicaţii nelimitate, cu o reducere de 100%, tuturor clienţilor companii care au planuri tarifare cu trafic inclus, timp de o lună, începând de astăzi.
 
Extraopţiunea va putea fi activată din aplicaţia de management al contului MyAccount Telekom, în câţiva paşi simpli, fără niciun cost suplimentar sau constrângeri contractuale. La expirarea perioadei de valabilitate, extraopţiunea se va dezactiva automat, iar clienţii vor reveni la beneficiile iniţiale. Ulterior, ei vor avea posibilitatea să aleagă în continuare această extraopţiune, contracost, apelând numărul de telefon 1921 sau direct din aplicaţia MyAccount Telekom.
 
„Acesta este modul nostru de a sprijini mediul de afaceri din România, prin măsuri concrete, cu aplicabilitate limitată. Vom analiza în continuare modul în care vom putea contribui la supravieţuirea industriilor cele mai afectate precum şi la revenirea companiilor din ţara noastră la nivelul optim de funcţionare.
 
Este un angajament de loialitate al Telekom Romania faţă de companiile din România, faţă de antreprenori, manageri si faţă de angajaţii lor. În acelaşi timp, este o promisiune de a ţine România conectată, de a a sprijini afacerile să treacă peste această perioadă cât mai uşor, contribuind astfel la continuitatea activităţii lor”, a declarat Ovidiu Ghiman, Directorul Executiv Comercial Segment Business.
 
De la declanşarea stării de urgenţă în ţara noastră, în 16 martie 2020, Telekom Romania a lansat o serie de oferte, instrumente şi facilităţi prin care susţine activitatea antreprenorilor, a sistemului educaţional şi a instituţiilor statului, implicate în gestionarea crizei, după cum le-a enunţat Ovidiu Ghiman, Directorul Executiv Comercial Segment Business:
  • ”videoconferinţe de la partenerii strategici, Cisco şi Microsoft.
  • Telekom Romania a extins ofertele comerciale lansate la începutul anului pentru antreprenorii care se vor porta, atât online, cât şi offline, până pe 17 mai 2020, şi care optează pentru abonamentul Freedom 5. Astfel, clienţii companii vor beneficia de conectivitate mobilă nelimitată, voce şi internet 4G, cu 100% reducere din costul abonamentului în primele şase luni de la portare. Mai multe detalii despre această ofertă regăsiţi aici.
  • Pentru continuarea studiilor de la distanţă, Telekom oferă un pachet gratuit ce include atât licenţele de acces în platforma de management educaţional Adservio, cât şi conectivitate mobilă nelimitată 4G. Până în prezent, peste 300.000 de noi elevi, 18.000 de profesori, din peste 2.000 de şcoli, dar şi 600.000 de părinţi s-au înscris în platformă în ultimele săptămâni, a spus Ovidiu Ghiman.
 
Ovidiu Ghiman: Susţinem antreprenorii să îşi poată continua afacerile de acasă
 
Totodată, în condiţiile distanţării sociale, tehnologia este singura modalitate prin care se menţine comunicarea cu colegii, profesorii, membrii familiei sau cu prietenii. De aceea, acum, mai mult decât oricând, angajatorii trebuie să beneficieze de servicii şi soluţii care să faciliteze telemunca şi care să asigure toate premisele pentru desfăşurarea activităţii în condiţii optime.
 
Care sunt îngrijorările antreprenorilor
 
  • Antreprenorii nu ştiu încă la ce să se aştepte. Sunt preocupaţi de evoluţia economiei şi le este greu să  estimeze modul şi momentul când îşi vor putea relua activitatea, la fel ca înainte;
  • Afacerile care au probleme se uită proactiv la categoriile de costuri pe care le pot reduce, acesteContinuitatea Afacerii” este un produs unic pe piaţa de telecomunicaţii din România, prin care se poate achiziţiona, cu reducere 100%, pentru trei luni, un pachet format din conectivitate mobilă nelimitată, voce şi internet 4G, soluţii de securitate Norton Security Online pentru dispozitive, dar şi aplicaţii pentru organizarea de audio şi a generând un efect în cascadă în întreaga economie;
  • Antreprenorii se întreabă cum va fi afectată afacerea lor dacă partenerii lor, furnizorii lor, clienţii lor au probleme. Mulţi dintre ei realizează în acest moment cât de interconectate sunt mecanismele de piaţă;
  • Mai mult de 30% dintre companii recunosc că nu erau pregătite să îşi gestioneze afacerea în noul context şi caută activ soluţii pentru a se adapta;
  • Deşi impactul negativ pe disponibilităţi de numerar este cel mai mare în cazul companiilor mici, nivelul de stres declarat este cel mai mare în segmentul companiilor medii, având presiune de la clienţi, furnizori şi angajaţi.
 
Atitudinea generală a antreprenorilor este mai degrabă pesimistă, cu un plus în cazul companiilor medii, după ce majoritatea firmelor a fost obligată de situaţie să-şi închidă activitatea, relevă un studiu al agenţiei de cercetare de marketing ISRA*, realizat la solicitarea Telekom Romania, explică Ovidiu Ghiman, Directorul Executiv Comercial Segment Business.
 
Firmele care au răspuns chestionarului recunosc că impactul pandemiei este generalizat şi nu doar asupra afacerii lor, în condiţiile în care există o interdependenţă între ei şi furnizori.
 
O parte dintre antreprenori nu îşi imaginau că afacerile lor (transport urban, construcţii, montări de geamuri, comerţ cu mobilă) pot continua fără interacţiune face-to-face, însă în prezent reuşesc să comunice foarte bine online cu angajaţii şi să asigure continuitatea afacerii. Pe de altă parte, cei care au fost nevoiţi să îşi suspende activitatea, au de gând să se reîntoarcă la afacerea propriu-zisă imediat după încheierea stării de urgenţă, cei mai mulţi estimând luna iunie.
 
Ovidiu Ghiman descrie şi situaţii în care afacerile s-au reinventat pe termen scurt: “în această perioadă dificilă, mai multe firme au reuşit să îşi continue activitatea prin schimbarea totală a modelului de afaceri: o spălătorie auto preia maşinile clienţilor de acasă, le spală şi le returnează la adresa clientului; o firmă de avocatură oferă consiliere juridică, în locul reprezentării în instanţă; o firmă de contabilitate oferă mare parte din timp consiliere pe probleme de şomaj tehnic”.
 
Un alt studiu** realizat la solicitarea Telekom Romania, relevă că pentru 63% dintre companii, cea mai mare cauză de stres este reprezentată de criza economică iminentă, potrivit lui Ovidiu Ghiman, Directorul Executiv Comercial Segment Business.
 
Totodată, impactul financiar şi diminuarea nivelului de activitate reprezintă principalele probleme cu care se confruntă companiile: 79% experimentează probleme de lichiditate, 74% înregistrează proiecte sau comenzi anulate, 50% se aşteaptă la întârzierea plăţilor de la clienţi, în timp ce 43% au declarat că au dificultăţi în acoperirea salariilor.
 
Sfaturi pentru telemuncă
 
În condiţiile actuale, Telekom Romania este foarte conectat la nevoile clienţilor şi a observat o dinamică foarte mare în schimbarea modelului de funcţionare în afaceri, după ce 53% dintre companii au apelat la telemuncă, potrivit lui Ovidiu Ghiman.
În acest sens, Telekom Romania a pregătit un ghid cu informaţii utile destinate antreprenorilor.
 
 
”Când vorbim despre continuarea activităţii profesionale în afara biroului, consider că sunt trei aspecte importante de luat în calcul: soluţiile de conectivitate, păstrarea securităţii datelor şi instrumentele digitale care ne pot uşura munca. Astfel, angajaţii au nevoie de o conexiune securizată la internet în bandă largă, asigurând comunicarea cu sistemele companiei, printr-o conexiune de tip VPN.
 
Astfel, veţi asigura minimul necesar pentru siguranţa datelor companiei. De asemenea este foarte important să utilizeze instrumente de colaborare, care să faciliteze colaborarea echipelor, cum ar fi soluţii pentru audio/videoconferinţă, aplicaţii pentru editarea/partajarea documentelor. Un alt aspect, subestimat de foarte multă lume, este reprezentat de importanţa accesoriilor şi echipamentelor utilizate.
 
A lucra de acasă înseamnă mult mai multe apeluri video. Echipelor le place să se vadă când colaborează, astfel că vă veţi dori o cameră web bună şi căşti pentru o experienţă confortabilă şi de calitate”, a declarat Ovidiu Ghiman, Directorul Executiv Comercial Segment Business.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările