Un mare retailer alimentar polonez cu preţuri mici vrea să atace România

Un mare retailer alimentar polonez cu preţuri mici vrea să atace România

Biedronka plănuieşte să vină în România

Cel mai mare retailer de produse alimentare din Polonia, Biedronka, se pregăteşte să se extindă în alte ţări, a declarat vineri directorul general al proprietarului portughez al companiei, Jeronimo Martins, adăugând că România este o potenţială piaţă nouă, scrie Reuters.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Vine momentul să depăşim graniţele (poloneze)”, a spus Pedro Soares dos Santos într-o conferinţă de presă, adăugând că lanţul polonez de supermarketuri cu reduceri şi-ar consolida bilanţul în acest an.

„Ţara în care am vrea să mergem este România ... indiferent dacă va fi anul acesta sau următorul, nu ştiu”, a spus Soares dos Santos.

Impulsionat de afacerile poloneze, Jeronimo Martins a anunţat joi o creştere a profitului net al Biedronka de 7,9% pentru 2019, depăşind pentru prima dată pragul EBITDA de 1 miliard de euro.

Vânzările Biedronka au sărit cu 8,8% în 2019, în monedă locală, în ciuda unei noi reglementări care interzice deschiderea unor supermarketuri din Polonia în unele duminici, schimbare la care compania s-a adaptat în totalitate, a spus Soares dos Santos.

Jeronimo Martins este retailerul nr. 2 al Portugaliei şi îşi desfăşoară activitatea şi în Columbia. Acţiunile sale au crescut vineri cu 2,7%, după rezultatele puternice.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: